Otse põhisisu juurde

Rikun siinse vaikuse

Kui sa avastad, et Käol on terve hunnik rabarberit ning teed sellest siirupit ja tuled täitsa ulmselisele ideele hakata rabarberi mojitosid müüma. Nii võib juhtuda vaid meiega 😆. Ma lihtsalt ei leidnud paremat pilti, mida siia panna. Pole enam harjunud ainult oma jalgu, käsi ja selga pildistama.

Üle mitme kuu ma põikasin blogissr ja jäin mustandeid sirvima. See on jaanuaris kirjutatud postitus, mis jäi avaldamata. Miks? Ma ei kujuta ette, kuid see on imeline võimalus mitme kuu taguseid katsumusi ja elu-olu teile natukene valgustada. Olen nüüd kõvasti puhanud ja oma energiavarusid täiendanud ning soov taas miskit kirjutada on ütlemata suur. Kuid alustuseks avaldan aasta alguses kirja pandud mustandist, mis teid aitab veidi meie elumuutustega rohkem kurssi viia.  

" Tere kõigile! Muidugi ka head seda aastat, sest isegi kui ma salamisi mõtlesin, et enne uut aastat põikan siit läbi ja räägin kui vapustavalt vinge 2021 minu jaoks oli, siis ei jõudnud ma mitte üks teps siia lobisema. 

Ma küll arvasin, et lähen siin kooli 0.75 kohaga ja mu elu läheb endises rütmis nii nagu varem. Jõuan Pupsikuga tegelda, palka teenida, blogida, olla hea ema ja naine. Ütleme nii, et see ausalt tundub liiga ilus, et tõsi olla. Ja see polegi tõsi, sest koolielu tõmbab mind totaalselt tühjaks. Laupäeviti ma taha olla kõige ebaproduktiivsem inimene planeet Maal. Ainus liigutus, mida ma meeleldi teeksin, on lamasklemine. Ma ise mõtlesin, et äkki ma lihtsalt harjun veel kogu selle uue rütmiga. Või on asi selles, et ma olen süsteemitu ja ei suuda oma aega piisavalt planeerida. Kurat seda teab, kus see konks on. 

Lisaks sellele on mul veel ühed ootamatud uudised. Sohni jättis detsembris kogu selle Soome töö, kus see ja teine ja asus juba täiskohaga Eesti tööle. Muidugi see Tallinna vahet sõitmine tõi aasta alguses mulle ka täiesti ootamatu südari, kus härra tööle sõites libedaga rihtis päris korralikult teepiirdeid. Ja viimased kaks nädalat oleme me selle plekirisuga tegelenud. Ei jõudnud me sellele veel teha kaskot ega miskit. Ja härra Soomest Eesti naasmine sõna otseses mõttes viis ta kohe ka pankrotti. Mina olin oma kae esimesest palgast väikest viisi puhvrit kogumas, sest palgatööle asudes oli minu suurimaks eesmärgiks alustada investeerimisega. Ütleme nii, et plekirisu remondi esimene hinnapakkumine oli 2500 eurot ja ooteaeg 2 kuud. Tundub paljulubav, kas pole. Milline imeline aasta algus. Tõesti!

Kas te mäletate, et ma alustasin selle blogiga. Olles jumala rase ja kartes, kuidas ma beebiga üksinda hakkama saan tulgu see mees kähku püsivalt tagasi. Me seadsime eesmärgiks viis aastat ja härra viskab vasara nurka ning naaseb Eesti. Kulus hoopiski kolm aastakest. Kuigi ma mäletan, et täpselt kolm aastat tagasi tundus see kõik nii võimatu missiooniga kuna ma plaanisin hakata täiskohaga ettevõtjaks, aga siinkohal tegin kiired korrektuurid kuna mu vaimne tervis karjus vahelduse järele. Ja ilmselgelt koolis on selline tamp peal ning iga jumala tööpäev on erinev eelmisest. Väljakutseid jagub ning eks see töö baseerub ju ainult suhtlemisel. Lisaks veel kõik pinged kuna Fredi käis lasteaias taktiga nädal aias ja siis nädal või paar nädalat kodus haige. Iga pühapäev hoidsime hinge kinni, kas saame ta lasteaeda viia või mitte. Töötav ema pole teps mitte lihtne ülesanne. Ma tõesti mõtlen aeg-ajalt, et miks ma temaga kodus olles hädaldasin või noh ventileerisin, kui raske see eluke koduses rutiinis küll on. Näed sa, see lapse kasvatamine sai tööle minnes hunnikus uusi varjundeid juurde. 

Üldse on eluke kuidagi teistmoodi peale seda ootamatut otsust kui Härra resoluutselt teatas, et tema enam üle lahe ei sõida. Kuid, kui ma mõtlesin, et härra lõplikult ühe katuse all elamine on ainult liblikad kõhus ja armastus õhus, siis pagan ma võiksin isegi aeg ajalt öelda, et meie mesinädalad on lõplikult läbi. Uus peredünaamika, millega on vaja nüüd harjuda. Samas koos last kasvatada on ikka suur lust ja lillepidu. Lõpuks on minul ka see kavandatud võimalus last kellegile üle anda, kui kannatus hakkab katkema. Te ei kujuta ette kui paganama mõnus tunne see on. Ja Fredi on muidugi ülimalt rahul, et tema paps siin iga õhtu koju tuleb."

Vähemalt on teil natukene nüüd aimu, millega meie jaoks aasta 2022 alguse sai. Kui ma mõtlen tõsiselt, et peaksin selle blogi nime nüüd ära vahetama. Kui kellegil on vahva nimi varrukast võtta, siis andke teada? 

Kunagi jälle, kuid ma ei oska lubada kuna 😉.

Adios amigos!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Lapsed, surnuaed ja vaimud

Kindlasti mäletate ütlust, et kui majas vilistad siis maja läheb põlema. Selline vanarahva peen hirmutamistaktika, sest kes see viitsib vilinat kuulata. Ma ei saa aru miks otse ei öeldud, et lõpeta ära kuna see käib närvidele vaid mõeldi välja selline ütlus. Või näiteks see uskumus, et kui leib maha kukub siis sinu peret ootab ees näljaaeg. Ei teagi, kuidas seda nüüdsel ajal võtta, kas näljaajaks võib pidada perioode, kus raha pole poest lõhet ja kalamarja osta või singi asemel pead ostukorvi keeduvorsti suskama. Kui nii, siis me ei pidanud selleks leivaviilu maha kukutama vaid piisas sellestki kui viisime auto hooldusesse. Ja kui peegli veel ära lõhud, siis seitse aastat õnnetut armastust nagu niuhti olemas. Milleks see viimane ütlus küll hea oli? Mina ei suutnud sellele mitte mingisugust loogilist seletust leida, kuid kui väiksena sai oma esimene peegel ära lõhutud, siis panin paar pisarat just nimelt selle õnnetu armastuse osa pärast. See seitse aastat tundus talumatult pikk aeg 😂

Mis meil kodus toimub? AINULT ARENG

Sohni pani Soome poole ajama. Muide ta sai eelmisel nädalal Tallinn-Tartu maanteel oma esimese trahvi kiiruse ületamise eest, mis oli 33 eurot 😆. Nüüd on meil viik. Igatahes seekord remondi ja sisustuse juttu. Tahtsin sellest juba eelmisel nädalal kirjutada, aga siis olid päevakorras teised teemad ja teised tujud. Oleme nüüd kolinud oma vähese varanatukese vastvalminud magamistuppa. Kohe tunda, et Sohnil oli puhkus, sest siis saab midagi alati valmis. Magamistuba on hetkel ainus tuba, kus iga viimne kui liist ja pistik on paigas. Te ei kujuta ette kui hea tunne see on. Toa valmimine võttis poolteist kuud aega. Esiteks ei teinud Sohni siin täispikki tööpäevi ja lõviosa töödest sai tehtud ikkagi tema puhkuse ajal. Nüüd julgen väita, et ühest küljest on meie remont aeglane kuna Sohni teeb seda eelkõige nädalalõppudel ja ega ei saa eeldada, et ta jaksaks siin kodus peale väsitavat töönädalat veel täispikki päevi remondi näol lisaks teha. Teiseks on meie remont olnud aeglane rahadega m

Jumal avita!!!!

Lehekuhja valitsejad 😅. Ühesõnaga uus nädal ja uus nädal ka lasteaias. Ma olen põgusalt maininud Fredi lasteaia teekonnast, eks. Ja selle teemaga me nüüd ka jätkame, sest ma jõudsin just koju ja mu süda tahab suurest ärevusest ja kurbusest rindkerest välja hüpata. Vähemal ma suutsin seekord lasteaiast väljuda pisarateta. Kui nii võtta, siis on seegi edusamm, sest muidu ma umbes viis minutit seisin esikus kõrv vastu ust ja mõtlesin, et lahkun sealt alles siis, kui Fredi on nutmise lõpetanud.  Vahepeal oli Fredi kaks ja pool nädalat haige ning lasteaiast eemal, mis tähendab, et hakkame jälle selle harjutamisega nullist pihta. Enne seda käisin ma temaga rühmas lõviosa kordadest kaasas. Ma pakun, et kuu aja jooksul ta jäi neljal korral ilma minuta rühma. Esimene asi, mis talle kohe üldse ei sobinud- teised ruumid. Niiet kui mindi ujuma või laulutundi, siis põnn läks totaalsesse paanikasse. Me otsustasime, et heakene küll, ei solguta teda mööda maja ringi, jäägu ta rühmaruumidesse seni kun