Otse põhisisu juurde

Ma olen elus

Okei esimene töönädal koolis edukalt läbitud. Õigemini kui ma nüüd päris aus olen, siis ma tunnen kogenud pedagoogide seltsis end tõsise võõrkehana. Meil on seal tugevad teoreetikud ja siis olen mina, kes pole veel suutnud siiani ära õppida kuna kell tundi läheb ning kuna vahetund algab. Issand, kui ma nägin oma ametijuhendit, siis ma tõesti mõtlesin, et kuhu ma ennast mässinud olen ja ehk on targem kiiremas korras kooli tagaukse kaudu evakueeruda. 

Allikas: Giphy.com. Minu tunded, kui olin just oma ametijuhendi läbi lugenud.

Nagu ma motivatsioonikirjas kirjutasin, siis ma ootan väljakutseid, võimalusi end mugavustsoonist välja kista. Ja põmaki jõudis kätte minu esimene tööpäev, kus hommikul lajatati kiirtestimise kohustusega ning õpetajate tuba oli täidetud segaduse ja paanikaga. Ilmselgelt tuli tegeleda veel lastevanemate suure hirmuga, et kui laps annab positiivse kiirtesti hakatakse last kohe teiste õpilaste poolt kiusama. 

Sain sellel nädalal oma esimesed asendustunnid, kus lapsed korduvalt hõikasid "õpetaja, õpetaja" ja mul võttis ikka jupp aega taipamaks, et nad kutsuvad ju mind sedasi 😂. Lisaks nende asendustundide ettevalmistamine oli paras pähkel, sest mul pole õrna aimugi, mida kolmanda klassi junsud tööõpetusetunnis teevad või on teinud või, mis nende tase on. Õnneks tuli appi Sohni. Ta otsis Pinterestist (halleluuja, et selline koht olemas on) raketid, mida saab voltimise ja liimi abil ruumiliseks teha. Ja nii me istusime õhtul raketti meisterdades ja samal ajal stopperiga aega võttes, et aru saada, kas selle raketi tegemine sisustab 2x45 minutit ära või mitte. Sisustaski.  

Mis mind imestama pani? No mõelge, et asute uuele tööpostile, valdkonda, mis on nii nii uus, siis ilmselgelt oled suurt teotahet täis. Iga asendustunni üle, mille ma ette valmistasin, olin ise nii elevil. Kindlasti lastele meeldib ja oi vot seda nad tahaksid kindlasti suurima rõõmuga teha. Kukkus hoopis vastupidi välja. Seisin klassi ees näitasin neile tunniülesande ette ja juba oli õpilastel tüdinud nägu peas ning klassis kostus aina kõvemat halinat "me ei taha, me ei viitsi, oleks ma teadnud, et selline tunnitöö on, siis ma poleks tundi tulnudki". Ja nii ma seal seisin ja mõtlesin, et mis toimub. Kas asi on selles, et olen uus ja mind on vaja proovile panna? Äkki annab alla. Või nad lihtsalt ei viitsigi? 

Allikas: Giphy.com. Lapsed tunnitööd nähes.

Lõpuks lõi mind jalust õpilaste suur teadlikkus minust, et kus ma elan, kes on mu elukaaslane ja laps ning kõik lood, kuidas õpilased on mind aleviku peal näinud. Või see, kui üks õpilane minult küsis, et kas Fredi on juba lasteaias lõunaund maganud. See on see väikeses alevikus elamine ja töötamine. Õpilased teavad sinu liikumisi ja sinu lapse käekäiku päris täpselt. Vot, ütleme nii, et kohalikku poodi ma naljalt enam veini või siidrit ostma ei lähe. Isegi alkoholivaba õlut mitte 😂.

Sellised pajatused minu esimesest töönädalast. Lisaksin veel, et jube keeruline on harjuda sellest kellast kellani tööga. Ma olen nii väsinud ja mikrobeebi ettevõte on veidi unarusse jäänud, mis kasvatab minus seesmist ärevust kuna ma oma vaimusilmas mõtlesin, et olles 0,75 kohaga tööl peaks mul jääma täpselt piisavalt aega ka Pupujukule. Ilmselt jääkski, kui ma suudaksin oma aega hästi planeerida. 

Ühtlasi oli mul mure Fredi pärast kuna nüüd tal tuleb lasteaias pikki päevi veeta ja paaritunnine tilulilutamine jääb ära. Fredi jäi reedel esimest korda lasteaeda ka lõunaund tegema ning kõik läks õnneks hästi. Ta endiselt ei söö seal. Kui siis ainult leiba. Asi seegi. Ning ta käis peale ärkamist ka esimest korda kenasti potil, mis on minu arvates ikka mega suur edusamm lasteaia rindelt. Ma lihtsalt loodan, et ta püsib kenasti terve, et mina saaksin võimalikult palju tööl käia ja kiiresti uue töökohaga harjuda.

Nüüd sai vist kõik südamelt ära räägitud 😀. Peaaegu kõik. 


Adios amigos!


Hei, armas blogi külastaja! Kui sulle meeldis lugeda seda postitust ning tekkis huvi meie tegemistel ja mõtetel silma peal hoida, siis saad meid jälgida Facebookis ja Instagramis 😉.



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Lapsed, surnuaed ja vaimud

Kindlasti mäletate ütlust, et kui majas vilistad siis maja läheb põlema. Selline vanarahva peen hirmutamistaktika, sest kes see viitsib vilinat kuulata. Ma ei saa aru miks otse ei öeldud, et lõpeta ära kuna see käib närvidele vaid mõeldi välja selline ütlus. Või näiteks see uskumus, et kui leib maha kukub siis sinu peret ootab ees näljaaeg. Ei teagi, kuidas seda nüüdsel ajal võtta, kas näljaajaks võib pidada perioode, kus raha pole poest lõhet ja kalamarja osta või singi asemel pead ostukorvi keeduvorsti suskama. Kui nii, siis me ei pidanud selleks leivaviilu maha kukutama vaid piisas sellestki kui viisime auto hooldusesse. Ja kui peegli veel ära lõhud, siis seitse aastat õnnetut armastust nagu niuhti olemas. Milleks see viimane ütlus küll hea oli? Mina ei suutnud sellele mitte mingisugust loogilist seletust leida, kuid kui väiksena sai oma esimene peegel ära lõhutud, siis panin paar pisarat just nimelt selle õnnetu armastuse osa pärast. See seitse aastat tundus talumatult pikk aeg 😂

Mis meil kodus toimub? AINULT ARENG

Sohni pani Soome poole ajama. Muide ta sai eelmisel nädalal Tallinn-Tartu maanteel oma esimese trahvi kiiruse ületamise eest, mis oli 33 eurot 😆. Nüüd on meil viik. Igatahes seekord remondi ja sisustuse juttu. Tahtsin sellest juba eelmisel nädalal kirjutada, aga siis olid päevakorras teised teemad ja teised tujud. Oleme nüüd kolinud oma vähese varanatukese vastvalminud magamistuppa. Kohe tunda, et Sohnil oli puhkus, sest siis saab midagi alati valmis. Magamistuba on hetkel ainus tuba, kus iga viimne kui liist ja pistik on paigas. Te ei kujuta ette kui hea tunne see on. Toa valmimine võttis poolteist kuud aega. Esiteks ei teinud Sohni siin täispikki tööpäevi ja lõviosa töödest sai tehtud ikkagi tema puhkuse ajal. Nüüd julgen väita, et ühest küljest on meie remont aeglane kuna Sohni teeb seda eelkõige nädalalõppudel ja ega ei saa eeldada, et ta jaksaks siin kodus peale väsitavat töönädalat veel täispikki päevi remondi näol lisaks teha. Teiseks on meie remont olnud aeglane rahadega m

Jumal avita!!!!

Lehekuhja valitsejad 😅. Ühesõnaga uus nädal ja uus nädal ka lasteaias. Ma olen põgusalt maininud Fredi lasteaia teekonnast, eks. Ja selle teemaga me nüüd ka jätkame, sest ma jõudsin just koju ja mu süda tahab suurest ärevusest ja kurbusest rindkerest välja hüpata. Vähemal ma suutsin seekord lasteaiast väljuda pisarateta. Kui nii võtta, siis on seegi edusamm, sest muidu ma umbes viis minutit seisin esikus kõrv vastu ust ja mõtlesin, et lahkun sealt alles siis, kui Fredi on nutmise lõpetanud.  Vahepeal oli Fredi kaks ja pool nädalat haige ning lasteaiast eemal, mis tähendab, et hakkame jälle selle harjutamisega nullist pihta. Enne seda käisin ma temaga rühmas lõviosa kordadest kaasas. Ma pakun, et kuu aja jooksul ta jäi neljal korral ilma minuta rühma. Esimene asi, mis talle kohe üldse ei sobinud- teised ruumid. Niiet kui mindi ujuma või laulutundi, siis põnn läks totaalsesse paanikasse. Me otsustasime, et heakene küll, ei solguta teda mööda maja ringi, jäägu ta rühmaruumidesse seni kun