Otse põhisisu juurde

Niisama mulgatan

Allikas: Pinterest.com. No täna on küll selline tunne, et paneks selle
täiskasvanuks olemise ameti nüüd maha ja puhkaks veidi.

Ühesõnaga kui ma pühapäeviti siia kirjutama ei jõua, siis on mul juba meeletult suured süümekad, et palgatöö võtab kogu mu aja ning kõik minu hobid, mida mulle meeldib teha vaikselt jalutavad mu elust minema. No näiteks juba see, et ma pole juba päris pikalt raamatuid lugenud. Ja siia kirjutama jõudnud.

Kuigi ausalt, mul olid kaks viimast nädalat emotsionaalselt nii raske kuna Fredil hakkas lasteaias uuesti harjutamise periood pihta. Ta oli kaks nädalalt eemal ja kohe andis see tunda. Lisaks olin mina juba tööl, Sohni Soomes ja nii see Fredi pidi kella kolmeni lasteaias olema ja lõunat ka ootamatult seal magama. Ütleme nii, et hullult raske oli ja ma tundsin end maailma kõige si*ema emana. Eriti hommikuti kui Fredi nuttis õpetaja käe otsas lohutamatult ning vaatas mind sellise -sa oled üks häbematu inimolend- pilguga mind. Ja kui sa iga päev kuuled, et ta on alles väike ja tal on liiga pikad päevad, siis paratamatult tuleb kerge ahastus peale. Ma olen niigi 0,75 kohaga ja seni kuni Sohni on Soomes, siis Fredil on reedeti issi-poja aeg. Eks ma ise ka näen, et ta kolmapäeval on juba päris väsinud kogu sellest lasteaia trallist. 

Mis pinget veelgi juurde kütab on see, et iga nädal on oht, et Sohni peab reedeks ka veel tööle jääma. Ja ma juba hirmuga mõtlen lasteaia õpetajate hukkamõistvale pilgule ning jutule, et viis päeva on Fredi jaoks liig mis liig, ta on liiga väike veel. Võite arvata, et kui ma kolmapäeval saan teate, et Sohni tuleb neljapäeva õhtuks koju, siis on mul totaalne pingelangus. Eks minu tööle minek oli kõigile väga ootamatu.

Eks Fredi pidi seal lasteaias paras röövel olema ning ei saa aru keeldudest. Noh jah, tõesti me pole Sohniga lapsevanemad, kes pidevalt kõike keelaks või karjuks seni kuni laps aru saab. Mitte, et ma arvaks, et lasteaias karjutakse. Ja kodus on meil selle paari aastaga kenasti kõik Fredi käeulatusest ära pandud. Lasteaias sööb ta pigem magustoite ja leiba ning tema püsivusega pidi ka päris palju probleeme olema. Kui miski asi loksubki paika, siis on juba uus murekoht kimbutamas. Vahel lihtsalt ma mõtlen, et ega lapsed polegi ju ühe puuga löödud ja eripärad on täitsa okei. 

Lisaks proovin ma kuidagi ettevõtte ja koolis töötamiseks hakkama saada. Mikrobeebi ettevõtet ma ei taha kuidagi unarusse jätta kuna ma tunnen, et see on midagi nii oma ja ainus koht, kus ma saan kõike enda äranägemise järgi teha. Kuigi ma magasin maha kõik isadepäeva kampaaniad ja jäin meestepäeva kampaaniatega hiljaks. Õnneks on mul maailma kõige toredamad kliendid, kes ise kirjutavad, et kas sooduskoode ka on või kuna tellima peab, et pakk kenasti kohale jõuaks. Ma pakkisin eelmisel pühapäeval tellimusi veel kella 11 ajal õhtul, mis tähendab, et ma olin järgmine päev õhtuks paras sooda valmis. Kuid hoolimata sellest on mu süda täis tänutunnet. Kurb on see, et ma pole uusi postreid juurde jõudnud teha.

Paljud küsivad, et kuidas uuel töökohal läheb. Ütleme nii, et tunnen end koduselt, kuid juba käivad suured ettevalmistused jõuludeks. Kooli kaunistamine, mida me õpilasesindusega peame ära tegema, advendihommikute korraldamine, jõulunädala ettevalmistamine, aktuse korraldamine, esmaabikoolitus, kooli jõululaada korraldamine kuhu õpilasesindus soovib sinna küünlaid müüki panna ning nad vajavad selles osas juhendamist. Ühesõnaga tööd on nagu putru ja mul aeg-ajalt kaob järg ära. Lisaks on mul ka esmaspäevast-neljapäevani pikapäevarühm ning aeg-ajalt ka asendustunnid. Ütleme nii, et järgmisel aastal hakkan ma jõuludeks juba oktoobris valmistuma. Ja ma tulin ideele, et jõulude ajal lastele teha põgenemistuba, kus ma pean ka siis esimesele ja teisele kooliastmele erinevad tegevused välja nuputama. Õnneks on meil Pinterest, thank god for that. See on ausalt nagu minu teine kodu, kus ma kõiksugu inspiratsiooni ammutan.


Ühesõnaga minu kaks nädalat lühidalt kokku võetud.


Järgmise korrani.


Adios amigos!


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Lapsed, surnuaed ja vaimud

Kindlasti mäletate ütlust, et kui majas vilistad siis maja läheb põlema. Selline vanarahva peen hirmutamistaktika, sest kes see viitsib vilinat kuulata. Ma ei saa aru miks otse ei öeldud, et lõpeta ära kuna see käib närvidele vaid mõeldi välja selline ütlus. Või näiteks see uskumus, et kui leib maha kukub siis sinu peret ootab ees näljaaeg. Ei teagi, kuidas seda nüüdsel ajal võtta, kas näljaajaks võib pidada perioode, kus raha pole poest lõhet ja kalamarja osta või singi asemel pead ostukorvi keeduvorsti suskama. Kui nii, siis me ei pidanud selleks leivaviilu maha kukutama vaid piisas sellestki kui viisime auto hooldusesse. Ja kui peegli veel ära lõhud, siis seitse aastat õnnetut armastust nagu niuhti olemas. Milleks see viimane ütlus küll hea oli? Mina ei suutnud sellele mitte mingisugust loogilist seletust leida, kuid kui väiksena sai oma esimene peegel ära lõhutud, siis panin paar pisarat just nimelt selle õnnetu armastuse osa pärast. See seitse aastat tundus talumatult pikk aeg 😂

Mis meil kodus toimub? AINULT ARENG

Sohni pani Soome poole ajama. Muide ta sai eelmisel nädalal Tallinn-Tartu maanteel oma esimese trahvi kiiruse ületamise eest, mis oli 33 eurot 😆. Nüüd on meil viik. Igatahes seekord remondi ja sisustuse juttu. Tahtsin sellest juba eelmisel nädalal kirjutada, aga siis olid päevakorras teised teemad ja teised tujud. Oleme nüüd kolinud oma vähese varanatukese vastvalminud magamistuppa. Kohe tunda, et Sohnil oli puhkus, sest siis saab midagi alati valmis. Magamistuba on hetkel ainus tuba, kus iga viimne kui liist ja pistik on paigas. Te ei kujuta ette kui hea tunne see on. Toa valmimine võttis poolteist kuud aega. Esiteks ei teinud Sohni siin täispikki tööpäevi ja lõviosa töödest sai tehtud ikkagi tema puhkuse ajal. Nüüd julgen väita, et ühest küljest on meie remont aeglane kuna Sohni teeb seda eelkõige nädalalõppudel ja ega ei saa eeldada, et ta jaksaks siin kodus peale väsitavat töönädalat veel täispikki päevi remondi näol lisaks teha. Teiseks on meie remont olnud aeglane rahadega m

Jumal avita!!!!

Lehekuhja valitsejad 😅. Ühesõnaga uus nädal ja uus nädal ka lasteaias. Ma olen põgusalt maininud Fredi lasteaia teekonnast, eks. Ja selle teemaga me nüüd ka jätkame, sest ma jõudsin just koju ja mu süda tahab suurest ärevusest ja kurbusest rindkerest välja hüpata. Vähemal ma suutsin seekord lasteaiast väljuda pisarateta. Kui nii võtta, siis on seegi edusamm, sest muidu ma umbes viis minutit seisin esikus kõrv vastu ust ja mõtlesin, et lahkun sealt alles siis, kui Fredi on nutmise lõpetanud.  Vahepeal oli Fredi kaks ja pool nädalat haige ning lasteaiast eemal, mis tähendab, et hakkame jälle selle harjutamisega nullist pihta. Enne seda käisin ma temaga rühmas lõviosa kordadest kaasas. Ma pakun, et kuu aja jooksul ta jäi neljal korral ilma minuta rühma. Esimene asi, mis talle kohe üldse ei sobinud- teised ruumid. Niiet kui mindi ujuma või laulutundi, siis põnn läks totaalsesse paanikasse. Me otsustasime, et heakene küll, ei solguta teda mööda maja ringi, jäägu ta rühmaruumidesse seni kun