Otse põhisisu juurde

5 minutit pole normaalne, ausalt!

Ma olen selline täitsa loomulik naine, kes üldjuhul ennast väga ei meigi ja juuksed on enamus ajast pea peale kiirelt krunni seatud. Kulmud on mul heledad mis heledad ja pole kosmeetiku kätt tunda saanud oma kolm kuud kindlasti kui mitte rohkem. Minu kosmeetikust täditütar ütleks mulle hetkel, et näen lausa näotu välja. Mul ausalt pole olnud probleemi näotuna ringi liikuda kuni ühe hetkeni. Käisin Frediga poes ja nägin ennast vaateakna peegelpildilt ilma meigita, titt turvahälliga käevangus. Vaatepilt jättis mulle mulje nagu oleksin sekund tagasi sünnitusmajast välja saanud mistõttu mõtlesin, et pean endaga ikka veidi rohkem vaeva nägema. Ühesõnaga, kui läheme kodust välja, siis proovin ikka endale kulmud näkku joonistada ja huuled läikega üle võõbata. Rõhk sõnal proovin. 

Kui juttu tuleb väljasõitudest, siis Sohni on tüüpiline mees, kes on sõrme nipsu peale minekuvalmis. Üldjuhul on ta kuni viimase minutini koduriietes ja kui mina olen oma järjega jõudnud välisjalanõude jalga panemiseni on ta juba ukse juures valmis. Pole siiani aru saanud, et kas tegu on mustkunsti trikiga või on tal mingisugused üleloomulikud võimed. Kuid sinna ukse juurde on ta kuidagi ülihelikiirusega alati jõudnud. 

Ühel hommikul kui olin just saanud valmis oma apteegitillitee (pole teab mis hea kraam, aga kui see aitab vähendada lapsel gaaside teket, siis olen nõus seda suurtes kogustes jooma). Jõudsin kõigest paar lonksu teed endale sisse luristada, kui järsku kuulen, kuidas Sohni Fredile seletab, et nad lähevad autoga sõitma ja pesevad auto puhtaks ka. Järgmisel hetkel topib ta lapsele juba villaseid sokke jala otsa.

Allikas: GIPHY

Nagu mida? Olin alles ärganud, seisin köögis pesu väel, juuksed kammimata, tee joomisega jõudnud heal juhul poole peale. Ma polnud veel jõudnud oma iga hommikusele paakide tühjedamisele ning kuna Sohni kodus oli, siis lootsin seda teha kiirustamata justkui pisike aeg iseendale. Lisaks oli Fredil periood, kus ta nõudis süüa iga tunni tagant, ilmselgelt läheks neil palju kauem. Selle põhjal panin üks ja üks kokku, et Fredi kondiaurul liikuv piimapudel ehk mina pean samuti nendega kaasa minema. 

Ma ei tea, kas see on Sohnil uus taktika või lihtsalt asjade kokkulangemise tulemus, et nii muuseas moka otsast mainida, et me lähme nüüd välja ja samal ajal paneb ta Fredit juba riidesse. Ilmselge, et kui laps on õue minekuks valmis sätitud ja turvahälli pandud, siis peab ennast kordadest kiiremini liigutama ja valmis saama enne kui lapsel kuum hakkab või rahutuks muutub. Sohni ootas lapsega juba välisukse juures ja mina üritasin diivanil istudes ühe käega juukseid kammida ja teisega pakkisin viimaseid asju mähkmekotti. Ise mõttes marutades Sohni peale, et pean niimoodi kiirustama ja näotult koduuksest väljuma, seda enam, et kuhugi kella peale minekut ju tegelikult pole.

Oleksin ju võinud toas jalaga vastu maad lüüa ja teatada, et mees nii ei lähe, istu maha ja oota kuni ma ennast valmis sean. Üks osa minust tahtiski seda teha, kuid teine osa minust soovis nelja seina vahelt välja pääseda. No ja kui laps oli juba minekuvalmis ei tulnud mul pähegi hakata oma õigusi taga nõudma, sest töötasin automaadil- kähku valmis ja minekut. Sohni on küll mulle väitnud, et ta on harjunud ootama, kuid tegelikult on ta täiesti püsimatu hing.

Lõpuks, kui kõik see pere olime autosse sättinud, turtsusin nagu vana vene sapikas ja teatasin, et selline etteteatamise aeg pole naiste jaoks normaalne. Lisasin, et selle minupoolse soovituse võiks ta ju endale kõrva taha panna.


Allikas: GIPHY

Seda enam, et ma pole hommiku inimene ja taoline kiirustamine ajab mu feng shui täielikult paigast, sest ma tahan rahulikult virguda. Sohni vastas selle kõige peale, et Fredi oli jonnine ning arvas, et autosõit võib teda rahustada ja kui veab siis isegi magama panna. Ühtlasi, mida varem saame oma asjad aetud seda kiiremini saab ta kodus remondi taas käsile võtta. Muide see on veel üks Sohni omadus- tal on kõigele koheselt üsnagi vettpidavad argumendid varnast võtta. Tihti on need lausa nii tabavad, et mul ei tule midagi head pähe, et neid momentaalselt ümber lükata, alles tunde või päevi hiljem kargab pähe mõni hea vastulause, aga siis on tihtilugu juba hilja sellega lagedale tulla.



Hei, armas blogi külastaja! Kui sulle meeldis lugeda seda postitust ning tekkis huvi meie tegemistel ja mõtetel silma peal hoida, siis saad meid jälgida selle blogi kaudu (paremal rippmenüüs leiad JÄLGI nupu), Facebookis ja Instagramis @kunasohnikojutuleb 😉.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Lapsed, surnuaed ja vaimud

Kindlasti mäletate ütlust, et kui majas vilistad siis maja läheb põlema. Selline vanarahva peen hirmutamistaktika, sest kes see viitsib vilinat kuulata. Ma ei saa aru miks otse ei öeldud, et lõpeta ära kuna see käib närvidele vaid mõeldi välja selline ütlus. Või näiteks see uskumus, et kui leib maha kukub siis sinu peret ootab ees näljaaeg. Ei teagi, kuidas seda nüüdsel ajal võtta, kas näljaajaks võib pidada perioode, kus raha pole poest lõhet ja kalamarja osta või singi asemel pead ostukorvi keeduvorsti suskama. Kui nii, siis me ei pidanud selleks leivaviilu maha kukutama vaid piisas sellestki kui viisime auto hooldusesse. Ja kui peegli veel ära lõhud, siis seitse aastat õnnetut armastust nagu niuhti olemas. Milleks see viimane ütlus küll hea oli? Mina ei suutnud sellele mitte mingisugust loogilist seletust leida, kuid kui väiksena sai oma esimene peegel ära lõhutud, siis panin paar pisarat just nimelt selle õnnetu armastuse osa pärast. See seitse aastat tundus talumatult pikk aeg 😂

Mis meil kodus toimub? AINULT ARENG

Sohni pani Soome poole ajama. Muide ta sai eelmisel nädalal Tallinn-Tartu maanteel oma esimese trahvi kiiruse ületamise eest, mis oli 33 eurot 😆. Nüüd on meil viik. Igatahes seekord remondi ja sisustuse juttu. Tahtsin sellest juba eelmisel nädalal kirjutada, aga siis olid päevakorras teised teemad ja teised tujud. Oleme nüüd kolinud oma vähese varanatukese vastvalminud magamistuppa. Kohe tunda, et Sohnil oli puhkus, sest siis saab midagi alati valmis. Magamistuba on hetkel ainus tuba, kus iga viimne kui liist ja pistik on paigas. Te ei kujuta ette kui hea tunne see on. Toa valmimine võttis poolteist kuud aega. Esiteks ei teinud Sohni siin täispikki tööpäevi ja lõviosa töödest sai tehtud ikkagi tema puhkuse ajal. Nüüd julgen väita, et ühest küljest on meie remont aeglane kuna Sohni teeb seda eelkõige nädalalõppudel ja ega ei saa eeldada, et ta jaksaks siin kodus peale väsitavat töönädalat veel täispikki päevi remondi näol lisaks teha. Teiseks on meie remont olnud aeglane rahadega m

Maja mõtted

Inimene ikka tahab seda, mida tal pole. Ja ütle mulle üks inimene, kes pole kasvõi kuskil sügaval sügaval enda sees unistanud oma majast. Meie korter on jõudnud lõpuks nii kaugele, et põrandad, laed on olemas ning enamus liistutki pandud. Tööd on vaja teha veel mööbli ja kodu hubasemaks muutmise kallal. Sohnil on suur hirm, et töö saab ükskord otsa, sest maja jutt tuleb päevakorda iga nädal. Tänagi saatis ta mulle ühe KV müügikuulutuse. Me niigi kolisime väiksesse alevikku korterisse, sest ega me kuhugi suurlinna kodu jaoks poleks pangast laenu saanud. Raha oli tagataskust korteri ostuks võtta ja last ka veel ei olnud. Asi siis oma kott kaenlasse võtta ning kasvõi džunglisse elama põrutada on?  Meile oli seda kolimist vaja ja ütlen ausalt, et eks ma ise läksin lihtsalt vooluga kaasa. Tegelikult meil mõlemal oli see mõte, et vaatame, mis saab. Kõik käis kuidagi nii spontaanselt ning ma ei kahetse selle juures mitte kui midagi. Korterit ostes olime 100% kindel, et see on kõigest üks vahe