Otse põhisisu juurde

Veidi naiste igapäeva murest

I can't afford the new clothes I'd have to buy if I lost weight.
See on totaalselt minu kirjeldus ja reaalselt ma mitu aastat olen taolist asja harrastanud. Nüüd me tõesti peame Sohniga poodlema minema, sest keldris arvasin targa peaga, et kipsplaadi peale pandud riietekastidega ei juhtu midagi. Juhtus ikka küll, need vähesedki riided, mis mul olid, osaliselt hallitasid.

Reedel alustasime sõbrannaga toitumiskavaga. Miks mitte kohe 1. jaanuaril? Esiteks otsustasime kõik hea ja parema elamises nahka pista ja oma patused söögiisud ära rahuldada. No ja kui aus olla, siis sain alles 2. jaanuaril kolme kuuse Fitlapi kasutusaja osta. Igatahes otsustasime sõbrannaga uuest aastast jalad tagumendi alt välja võtta ja enda kaaluga tegelema hakata. 


Sohni tuli lagedale trahvisüsteemiga kindlustamaks, et me ikka ilusti selle toitumisega reel püsiksime ja lõpuks jõuaksime loodetud lõpptulemuseni ka. Ühesõnaga kui patustame ühe toidukorra, siis saavad mehed ühe euro võrra rikkamaks ehk kui mina eksin, siis kergitan oma kukrut sõbranna mehe rahakotti ja kui sõbranna libastub siis euro kukub Sohni hoiupõrsasse. Ühtlasi tegime sõbrannaga oma grupi, kus peame igast toidukorrast pildi saatma. Nii hoiame üksteisel silma peal 😉. Tänase seisuga olen 900 grammi kergem ja enesetunne on kordades parem, kuid köök on pidevalt paras sõjatander, sest kuna motivatsioon on nii kõrgel, siis ma muudkui vaaritan. 

Ma olen varem ka toitumiskava järginud ja väga kenasti kaalus alla võtnud, kuid aasta lõpuks kaalun ikka oma tonn jälle. Pole seda püsivust. Kalorite lugeja ma pole kunagi olnud ning nüüd ei näe sellel mõtet, kui toitumiskava näol on kõik ette taha ära tehtud, jääb vaid söögi tegemise ja söömise rõõm. Fredit oodates ma lasin aastase Fitlapi kasutusaja tuulde. Mingi hetk tegin, aga siis olid portsjonid liiga suured ning ma vaevlesin pikalt isutuse all. Mul ei iiveldanud ja potti ma ka ei kallistanud, aga lihtsalt mitte millegi järgi alguses ei isutanud, seetõttu oli toiduvaaritamine nii vastukarva tegevus. Tihti käisin poes ja tulin tagasi tühjade kätega, kõht oli justkui tühi, kuid samas poes käsi mitte millegi järele ei haaranud. Nii see toitumiskava pooleli jäigi. Mingi aeg hakkasin Sohnile Soome toitumiskava järgi toitu kaasa tegema, sest ostetud see ju sai ja mis see siis ikka tühja tiksub, kuid ka selle jätsin ma üsna pea pooleli. Pole erilist mõtet kaaluda ja vaeva näha, kui enne koju tulekut mehed Terminalis peatuse teevad ja ühe korraliku burksi seal naha vahele panevad 😂. Oleme Sohniga mõlemad kogukamad ja pidevalt kimpus nende kilodega. Nüüd kui Sohni kodus on, siis saab temagi kava järgi oma portsjonid, kuid Soomes sööb ta seda mida ise jõuab endale õhtuti valmis teha.

Tihti on küsitud, et mis see toitumiskava aitab, nii kui selle lõpetad on kilod kohe tagasi, oht on isegi rohkem kilosid oma turjale koguda. Vahepeal olen ise ka käega löönud ja just samamoodi mõelnud, kuid tegelikult ühel hetkel, kui sa järgid toitumiskava omajagu aega, hakkad sa mõikama kui palju ja mida sa võid suhu pista. Lihtsalt pead olema järjepidev, mida tihti mina pole. Lisaks arvatakse, et toitumiskava ja tervislik toitumine on kallis. Tõesti, kuna ma imetan, siis minu toidukogused on märgatavalt suuremad ja vahel võib tunduda, et poes kulub hirmus palju, kuid kui ma nüüd oma nelja päeva toidupoetšekid üle vaatasin, siis ma isegi väidan, et asi on parem. Esiteks, nüüd lähen poodi nimekirjaga, sest olen juba valmis vaadanud, mida ma süüa kavatsen teha. Tvaliselt planeerin kolme päeva söögi. Teiseks kõik kommid, näksimine või muu nänn enam oma teed ostukorvi ei leia ning siin on juba korralik rahaline võit. 

Seekord olen ma eriti positiivselt meelestatud, sest peaaegu enamus ahvatlusi on sellised, millest olen pidanud juba ammu loobuma, sest toidan Fredit rinnaga. Kuid need samad ahvatlused on eelnevatel aastatel nii mõnegi kaalulangetusnädala totaalselt ära rikkunud. Näiteks ei saa ma veini juua, mis mulle enne rasedaks jäämist väga meeldis. Gruusia vein Borjomiga I-D-E-A-A-L-N-E, aga ei saa ja ma ausalt ei viitsi piima hakata välja pumpama selleks, et natuke veini mekkida. Karastusjookidele olen samuti pidanud adjöö ütlema, jõulude ajal sai coca-colat  ja kalja saunas veidi joodud, kuid ega selle järele nüüd hullult ei isuta. Alkoholivaba õlut ma ka ühel õhtul sauna võtsin, kuid oleks mulle õigel ajal pähe tulnud, et see toodab rinnapiima juurde, siis poleks seda sõrme otsaga ka puudutanud. Magusaga on ka nüüd sellised lood, et viimased kommid on ikka veel kommivaagnas ja nende järele ei isuta kohe üldse. Mulle näib, et sõin enne kava liiga vähe mistõttu tekkisid öised söömaorgiad. Nüüd on kõht täis ja hea on olla.

Kuidas teil uue aasta lubaduste täitmisega läheb?


Hei, armas blogi külastaja! Kui sulle meeldis lugeda seda postitust ning tekkis huvi meie tegemistel ja mõtetel silma peal hoida, siis saad meid jälgida selle blogi kaudu (paremal rippmenüüs leiad JÄLGI nupu), Facebookis ja Instagramis @kunasohnikojutuleb 😉.



Kommentaarid

  1. Imeliselt! .a olen mingi 15 aastat lubanud 10 kilo maha võtta. Ma peaks olema juba kõvas miinuses. Aga pole. Sel aastal sndsin traditsioonilise lubaduse. Suvel on 10. pulma-aastapäev ja tahaks hirmsasti kleiti mahtuda (kuigi see eeldaks mingit imet). Hetkel on mott laes ja jõuludega saadud ülekilod kadunud.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Super tubli, ma loodan, et sinu motivatsioon ei kao ja sa jätkad vapralt edasi.

      Kustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Lapsed, surnuaed ja vaimud

Kindlasti mäletate ütlust, et kui majas vilistad siis maja läheb põlema. Selline vanarahva peen hirmutamistaktika, sest kes see viitsib vilinat kuulata. Ma ei saa aru miks otse ei öeldud, et lõpeta ära kuna see käib närvidele vaid mõeldi välja selline ütlus. Või näiteks see uskumus, et kui leib maha kukub siis sinu peret ootab ees näljaaeg. Ei teagi, kuidas seda nüüdsel ajal võtta, kas näljaajaks võib pidada perioode, kus raha pole poest lõhet ja kalamarja osta või singi asemel pead ostukorvi keeduvorsti suskama. Kui nii, siis me ei pidanud selleks leivaviilu maha kukutama vaid piisas sellestki kui viisime auto hooldusesse. Ja kui peegli veel ära lõhud, siis seitse aastat õnnetut armastust nagu niuhti olemas. Milleks see viimane ütlus küll hea oli? Mina ei suutnud sellele mitte mingisugust loogilist seletust leida, kuid kui väiksena sai oma esimene peegel ära lõhutud, siis panin paar pisarat just nimelt selle õnnetu armastuse osa pärast. See seitse aastat tundus talumatult pikk aeg 😂

Mis meil kodus toimub? AINULT ARENG

Sohni pani Soome poole ajama. Muide ta sai eelmisel nädalal Tallinn-Tartu maanteel oma esimese trahvi kiiruse ületamise eest, mis oli 33 eurot 😆. Nüüd on meil viik. Igatahes seekord remondi ja sisustuse juttu. Tahtsin sellest juba eelmisel nädalal kirjutada, aga siis olid päevakorras teised teemad ja teised tujud. Oleme nüüd kolinud oma vähese varanatukese vastvalminud magamistuppa. Kohe tunda, et Sohnil oli puhkus, sest siis saab midagi alati valmis. Magamistuba on hetkel ainus tuba, kus iga viimne kui liist ja pistik on paigas. Te ei kujuta ette kui hea tunne see on. Toa valmimine võttis poolteist kuud aega. Esiteks ei teinud Sohni siin täispikki tööpäevi ja lõviosa töödest sai tehtud ikkagi tema puhkuse ajal. Nüüd julgen väita, et ühest küljest on meie remont aeglane kuna Sohni teeb seda eelkõige nädalalõppudel ja ega ei saa eeldada, et ta jaksaks siin kodus peale väsitavat töönädalat veel täispikki päevi remondi näol lisaks teha. Teiseks on meie remont olnud aeglane rahadega m

Maja mõtted

Inimene ikka tahab seda, mida tal pole. Ja ütle mulle üks inimene, kes pole kasvõi kuskil sügaval sügaval enda sees unistanud oma majast. Meie korter on jõudnud lõpuks nii kaugele, et põrandad, laed on olemas ning enamus liistutki pandud. Tööd on vaja teha veel mööbli ja kodu hubasemaks muutmise kallal. Sohnil on suur hirm, et töö saab ükskord otsa, sest maja jutt tuleb päevakorda iga nädal. Tänagi saatis ta mulle ühe KV müügikuulutuse. Me niigi kolisime väiksesse alevikku korterisse, sest ega me kuhugi suurlinna kodu jaoks poleks pangast laenu saanud. Raha oli tagataskust korteri ostuks võtta ja last ka veel ei olnud. Asi siis oma kott kaenlasse võtta ning kasvõi džunglisse elama põrutada on?  Meile oli seda kolimist vaja ja ütlen ausalt, et eks ma ise läksin lihtsalt vooluga kaasa. Tegelikult meil mõlemal oli see mõte, et vaatame, mis saab. Kõik käis kuidagi nii spontaanselt ning ma ei kahetse selle juures mitte kui midagi. Korterit ostes olime 100% kindel, et see on kõigest üks vahe