Otse põhisisu juurde

Tahan Selveri parklas norilehte närida, sest mu tass on pooltühi


PS! Panin need mõtted kirja reede õhtul, kuid leidsin alles nüüd mahti seda postitada 😀.

Teate, mida mina reede õhtul, tund aega enne Sohni koju naasmist, kõige enam soovisin? Ei, mitte sõitu Lamborghiniga suurlinnatulede säras, kõrrest Mohitot enda seedetrakti imeda, samal ajal, kui lõunamaine päike mu valget nahka punaseks praeb või kuskil kümblustünni soojas rüppes tähistaeva all liguneda. Mis siin salata, kõik eelnev tundub ahvatlev. Öeldakse küll, et tuleb unistada suurelt ja ma endiselt unistan välismaareisist, aga otsustasin need unistused oma ajus paiknevasse kolaruumi suruda seniks kuni koroona läbi saab. Heheee. Kui me üldse kunagi kuhugi reisile jõuame. 

Ma tegelikult tahan midagi palju lihtsamat- näiteks lühiajalist pausi lapsevanemlusele. Minna ÜKSI Selverisse, osta sealt tempura ja seesamiseemnetega norilehti ning seda kolmekümne grammist snäkki ÜKSI autos selle sama poe parklas vaikuses nahka pista. Uskuge mind, sellest pisikesest kogusest jätkub heal juhul viieks minutiks, kuid see viis minutit tundub hetkel kõige paremini kasutatud aeg minu elus. Muidugi jõudis Sohni koju koos hiinapoest toodud nänniga niiet, mis ma ikka enam ennast välja hakkan vedama, eks. Lohutavana tundub seegi, et paar hommikut on minu päralt. 

Kas teil on vahel olnud tunne, et te olete kohal aga juskui pole? Ma mõtlen, et füüsiliselt olete kohal, kuid mõtted rändavad kuskil teises dimensioonis. Minul viimased paar nädalat on just selline tunne. Ma mängin ja müran Frediga, tegelen temaga ja proovin õpetada põnnile uusi asju. Tõsimeeli on meil nädala sees tihe graafik, kus kolmapäeviti käime Frediga veel beebide laulu- ja tantsuringis ning reedeti beebide ujumises. Tegelikult on need ringid nii minule kui ka Fredile nagu sõõm värsket õhku. Selle kõige juures olen ma tihtilugu lühidalt öeldes äraolev.

Ma olen Pinterestist ammutanud ideid, et meie koosveedetav aeg oleks mõlema jaoks huvitavam. Tappa rutiini. Et ma ei vahiks koguaeg kella ning ei mõtleks, millal see päev nüüd õhtusse vajub. Teha midagi, millele suudaksin ise ka 100% keskenduda. Sohni arvas, et olen lihtsalt Frediga liiga palju ninapidi koos ning vajan restarti, milles tal on arvatavasti täitsa õigus. Teiseks arvas ta, et ma võikisn selle kirjutamise lõpetada ning magama minna (mida ma ka tegin, sest panin kõik need mõtted reedel teda oodates kirja) ning kolmandaks ta pakkus välja, et äkki on aeg imetamine lõpetada. 

Tegelikult on Fredi minu käitumise peegel. Ja ma tunnistan, et kui tema oma õndsat ööund magab teen mina vahel kella üheni öösel tööd. Ja kui mina olen stressis või üleväsinud, siis ma ei saa loota, et Fredi on rõõmsameelne laps minu kõrval. Vastupidi ta on jonnine ja siis mina murran pead, et mis tal küll viga võib olla. Kuigi see viga olen mina ise. 

Igatahes kolm nädalat on Sohni neljapäeva asemel reedeti koju tulnud ning pühapäeval on läinud juba Soome tagasi. Ma aina enam tunnen, kuidas ma tahan kasvõi pooleks tunniks lapsevanemlusest pausi teha. Ma mõtlen just nädala sees siis, kui ma olen Frediga päevast päeva koos nagu sukk ja saabas. Muidugi mul on minu õhtud, kuid see pole see. Just minnagi üksi kodust õhtuti kasvõi korraks jalutama või näiteks kuskil poeparklas vetikaid õgida. Huvitav, mis tunne oleks, kui Sohni oleks õhtuti kodus, et kui mul peaks kaan pealt ära lendama, siis saan lapse kohe üle anda ja kuhugi nurga taha minna hingamisharjutusi tegema. 


Lihtsalt vahel on see kirjutamine maru teraapiline tegevus 😉.


Kuidas teie oma tassi täis hoiate?


Adios amigos!


Hei, armas blogi külastaja! Kui sulle meeldis lugeda seda postitust ning tekkis huvi meie tegemistel ja mõtetel silma peal hoida, siis saad meid jälgida selle blogi kaudu (paremal rippmenüüs leiad JÄLGI nupu), Facebookis ja Instagramis 😉.



 

 

Kommentaarid

  1. Minu põnn sai eelmien aasta 25.sept 2a ja kuigi mul mees ei ela meist eemal, siis ta töötab vahetustega ja on nädalaid kus laps näeb teda vaid korraks ja ülejäänud aja mina jändan. See on normaalne, et katus hakkab sõitma, aga siis on tõesti vaja restarti ja kähku :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Vahel tõesti lööb kaane pealt eriti nüüd, kui tead, et pead kuu või kaks ise kuidagi hakkama saama. Viimases hädas jooksed kellegile külla või ajad ennast elamisest välja. See, et korraks välja saad kasvõi lähed jalutad pool tunnikest, annab nii palju juurde :)

      Kustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Lapsed, surnuaed ja vaimud

Kindlasti mäletate ütlust, et kui majas vilistad siis maja läheb põlema. Selline vanarahva peen hirmutamistaktika, sest kes see viitsib vilinat kuulata. Ma ei saa aru miks otse ei öeldud, et lõpeta ära kuna see käib närvidele vaid mõeldi välja selline ütlus. Või näiteks see uskumus, et kui leib maha kukub siis sinu peret ootab ees näljaaeg. Ei teagi, kuidas seda nüüdsel ajal võtta, kas näljaajaks võib pidada perioode, kus raha pole poest lõhet ja kalamarja osta või singi asemel pead ostukorvi keeduvorsti suskama. Kui nii, siis me ei pidanud selleks leivaviilu maha kukutama vaid piisas sellestki kui viisime auto hooldusesse. Ja kui peegli veel ära lõhud, siis seitse aastat õnnetut armastust nagu niuhti olemas. Milleks see viimane ütlus küll hea oli? Mina ei suutnud sellele mitte mingisugust loogilist seletust leida, kuid kui väiksena sai oma esimene peegel ära lõhutud, siis panin paar pisarat just nimelt selle õnnetu armastuse osa pärast. See seitse aastat tundus talumatult pikk aeg 😂

Mis meil kodus toimub? AINULT ARENG

Sohni pani Soome poole ajama. Muide ta sai eelmisel nädalal Tallinn-Tartu maanteel oma esimese trahvi kiiruse ületamise eest, mis oli 33 eurot 😆. Nüüd on meil viik. Igatahes seekord remondi ja sisustuse juttu. Tahtsin sellest juba eelmisel nädalal kirjutada, aga siis olid päevakorras teised teemad ja teised tujud. Oleme nüüd kolinud oma vähese varanatukese vastvalminud magamistuppa. Kohe tunda, et Sohnil oli puhkus, sest siis saab midagi alati valmis. Magamistuba on hetkel ainus tuba, kus iga viimne kui liist ja pistik on paigas. Te ei kujuta ette kui hea tunne see on. Toa valmimine võttis poolteist kuud aega. Esiteks ei teinud Sohni siin täispikki tööpäevi ja lõviosa töödest sai tehtud ikkagi tema puhkuse ajal. Nüüd julgen väita, et ühest küljest on meie remont aeglane kuna Sohni teeb seda eelkõige nädalalõppudel ja ega ei saa eeldada, et ta jaksaks siin kodus peale väsitavat töönädalat veel täispikki päevi remondi näol lisaks teha. Teiseks on meie remont olnud aeglane rahadega m

Maja mõtted

Inimene ikka tahab seda, mida tal pole. Ja ütle mulle üks inimene, kes pole kasvõi kuskil sügaval sügaval enda sees unistanud oma majast. Meie korter on jõudnud lõpuks nii kaugele, et põrandad, laed on olemas ning enamus liistutki pandud. Tööd on vaja teha veel mööbli ja kodu hubasemaks muutmise kallal. Sohnil on suur hirm, et töö saab ükskord otsa, sest maja jutt tuleb päevakorda iga nädal. Tänagi saatis ta mulle ühe KV müügikuulutuse. Me niigi kolisime väiksesse alevikku korterisse, sest ega me kuhugi suurlinna kodu jaoks poleks pangast laenu saanud. Raha oli tagataskust korteri ostuks võtta ja last ka veel ei olnud. Asi siis oma kott kaenlasse võtta ning kasvõi džunglisse elama põrutada on?  Meile oli seda kolimist vaja ja ütlen ausalt, et eks ma ise läksin lihtsalt vooluga kaasa. Tegelikult meil mõlemal oli see mõte, et vaatame, mis saab. Kõik käis kuidagi nii spontaanselt ning ma ei kahetse selle juures mitte kui midagi. Korterit ostes olime 100% kindel, et see on kõigest üks vahe