Otse põhisisu juurde

Aplaus mulle

Ma olen ühte aplausi väärt. 

Allikas: GIPHY.com

Mina, kes arvas, et aastani on täitsa normaalne last imetada. Ühtlasi mina, kes on olnud arvamusel, et kahe aastane on imetamiseks juba tiba suur põnn. Ühtlasi mina, kes imetab oma pooleteise aastast ning oli vahepeal sügavas veendumises, et imetab teda kindlasti kuni ta saab kaheseks või isegi kauem. 

Miks ma aplausi väärt olen? Järsku selle pärast, et ma just panin Fredi esimest korda ilma imetamiseta lõunaunne. Teate, viimased ma ei tea kui mitu päeva, on ta paras vigurivänt olnud. Hõõrub silmi, viskab dramaatiliselt end diivanile pikale, haigutab- kõik märgid sellest, et on lõunauinaku aeg. Lähme magamistuppa, annan talle piimakest mekkida, poisu pikutab kenasti mu kõrval, kuid ühel hetkel justkui sõrmenipsust ta jalutab lihtsalt minema oma asju ajama. Unest pole märkigi. Lõpuks venib see magama panemine tunniseks vahel isegi kahe tunniseks saagaks, mis võtab mu energiast tilgatumaks.

Allikas: GIPHY.COM

Ma tahan veel ära märkida, et enamikel päevadel, peale hommikusööki, me kobime vähemalt tunnikeseks õue jalutama ja mänguväljakule mängima. Ma eeldan, et õues käik väsitab lapsi, kuid iga päevaga ma aina enam veendun selles, et meie Fredi kinnitab pigem erandit kui reeglit. 

Ma olen alati proovinud rinnast võõrutamist kuidagi hästi leebelt läbi viia, sest ma ei talu Fredi ahastavat nutmist. Mina ei tea, mul kohe lööb välja mingisugune instinkt, et ma pean teda sekundi pealt aitama ja lohutama ning rinnalastel on üks jube hea lohutamiseviis justnimelt imetamine. Mul on oi kui palju kordi süda murdunud. Öised söömised on ta ise ära jätnud, mille eest ma olen südamest tänulik, et miskigi siin elus on lihtsalt kätte tulnud. Järele on veel jäänud umbes kolm söögikorda, kuid lõuna ajal suudab ta aeg-ajalt endale kaks või kolm tissitamist sõna otseses mõttes lisaks välja petta. 

Just need välja petmised muutsid mu südame täna justkui kiviks. Ma olin nagu buddha munk, kellel näos ükski lihas ei liikunud ning mu vererõhk pole ka viimastel päevadel nii paganama stabiilsena tundunud. Ma pole vist elu sees suutnud Fredi nutmise ajal seesmiselt nii rahulikuks jääda. Mitte kunagi. Ta lihtsalt nuttis ja nuttis ja nuttis ning ma reaalselt ei läinud endast välja, ei andnud järele vaid lihtsalt paitasin teda muudkui korrutades, et ma olen tema jaoks olemas. Mul ausalt sai sellest tunde kestvast tsirkusest villad. Seda enam, et ma sain just tema unerütmi paika ja maru raske on seda hoida, kui põnn kindlal ajavahemikul lõunaunne ei kavatse minna. Ja paigas unerütm on küll asi, millega ma mängida ei lase, sest minul on ka vaja seda omaenda aega. 

Krt, ma olen enda vankumatu meele üle ikka mega uhke. 


Adios amigos!


Hei, armas blogi külastaja! Kui sulle meeldis lugeda seda postitust ning tekkis huvi meie tegemistel ja mõtetel silma peal hoida, siis saad meid jälgida Facebookis ja Instagramis 😉.

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Lapsed, surnuaed ja vaimud

Kindlasti mäletate ütlust, et kui majas vilistad siis maja läheb põlema. Selline vanarahva peen hirmutamistaktika, sest kes see viitsib vilinat kuulata. Ma ei saa aru miks otse ei öeldud, et lõpeta ära kuna see käib närvidele vaid mõeldi välja selline ütlus. Või näiteks see uskumus, et kui leib maha kukub siis sinu peret ootab ees näljaaeg. Ei teagi, kuidas seda nüüdsel ajal võtta, kas näljaajaks võib pidada perioode, kus raha pole poest lõhet ja kalamarja osta või singi asemel pead ostukorvi keeduvorsti suskama. Kui nii, siis me ei pidanud selleks leivaviilu maha kukutama vaid piisas sellestki kui viisime auto hooldusesse. Ja kui peegli veel ära lõhud, siis seitse aastat õnnetut armastust nagu niuhti olemas. Milleks see viimane ütlus küll hea oli? Mina ei suutnud sellele mitte mingisugust loogilist seletust leida, kuid kui väiksena sai oma esimene peegel ära lõhutud, siis panin paar pisarat just nimelt selle õnnetu armastuse osa pärast. See seitse aastat tundus talumatult pikk aeg 😂

Mis meil kodus toimub? AINULT ARENG

Sohni pani Soome poole ajama. Muide ta sai eelmisel nädalal Tallinn-Tartu maanteel oma esimese trahvi kiiruse ületamise eest, mis oli 33 eurot 😆. Nüüd on meil viik. Igatahes seekord remondi ja sisustuse juttu. Tahtsin sellest juba eelmisel nädalal kirjutada, aga siis olid päevakorras teised teemad ja teised tujud. Oleme nüüd kolinud oma vähese varanatukese vastvalminud magamistuppa. Kohe tunda, et Sohnil oli puhkus, sest siis saab midagi alati valmis. Magamistuba on hetkel ainus tuba, kus iga viimne kui liist ja pistik on paigas. Te ei kujuta ette kui hea tunne see on. Toa valmimine võttis poolteist kuud aega. Esiteks ei teinud Sohni siin täispikki tööpäevi ja lõviosa töödest sai tehtud ikkagi tema puhkuse ajal. Nüüd julgen väita, et ühest küljest on meie remont aeglane kuna Sohni teeb seda eelkõige nädalalõppudel ja ega ei saa eeldada, et ta jaksaks siin kodus peale väsitavat töönädalat veel täispikki päevi remondi näol lisaks teha. Teiseks on meie remont olnud aeglane rahadega m

Maja mõtted

Inimene ikka tahab seda, mida tal pole. Ja ütle mulle üks inimene, kes pole kasvõi kuskil sügaval sügaval enda sees unistanud oma majast. Meie korter on jõudnud lõpuks nii kaugele, et põrandad, laed on olemas ning enamus liistutki pandud. Tööd on vaja teha veel mööbli ja kodu hubasemaks muutmise kallal. Sohnil on suur hirm, et töö saab ükskord otsa, sest maja jutt tuleb päevakorda iga nädal. Tänagi saatis ta mulle ühe KV müügikuulutuse. Me niigi kolisime väiksesse alevikku korterisse, sest ega me kuhugi suurlinna kodu jaoks poleks pangast laenu saanud. Raha oli tagataskust korteri ostuks võtta ja last ka veel ei olnud. Asi siis oma kott kaenlasse võtta ning kasvõi džunglisse elama põrutada on?  Meile oli seda kolimist vaja ja ütlen ausalt, et eks ma ise läksin lihtsalt vooluga kaasa. Tegelikult meil mõlemal oli see mõte, et vaatame, mis saab. Kõik käis kuidagi nii spontaanselt ning ma ei kahetse selle juures mitte kui midagi. Korterit ostes olime 100% kindel, et see on kõigest üks vahe