Otse põhisisu juurde

Valus (elu)kooliraha

Allikas: www.Pinterest.com

Ma siin lubasin vahepeal meie mini-mikro-beebiettevõtte ilu ja valu ka teieni aegajalt tuua. Ega iluga ei julgegi ma ausalt öeldes eriti hiilata, pärast sõnun veel ära. Võib-olla ehk nii palju, et meie kohtinguideede poster võeti inimeste poolt üllatavalt hästi vastu. Meile pakuti välja aina enam ideid, mida me võiksime järgmisena teha ning ühel hetkel oligi aeg sealmaal, et laiendada oma tootevalikut. 

Kraabitavate postritega on nüüd selline lugu, et kui need mulle pakiautomaati potsatavad, siis kasti avades näeme neid postreid valmis kujul ise ka täitsa esimest korda. Niiet see on minu jaoks nagu mystery box. Kuna ainult ühe näidistoote lõpp produkti tellimine on sigakallis, siis peame kohe suure koguse tellima, sest muidu pole asjal pointi. 

Ja ma olin täna nii õhinal kui ma kaua oodatud mystery boxile järele kihutasin. Koju jõudes asetasin kasti kontorilauale vaagides tegelikult mõtet teha üldsegi Instagaramis oma elu esimene LIVE, mille vahendusel koos meie mikrobeebi jälgijatega see pakk avada ning anda edasi oma vahetut emotsiooni. See ehe ja siiras õnnetunne tekib alati, kui pisike samm on taas edasi astutud. Seekord me võtsime ka riski ning tellisime veel suurema koguse postreid, et kõigile jaguks. 

Tegime Sohniga parasjagu videokõnet, kui ta ütles, et me võiksime ikkagi koos enne üle kontrollida, millised need postrid said. Ma kõhklesin, sest seljuhul oleks LIVE´i idee hukas. Ma arvan, et meis oli tegelikult nii palju kannatamatust, et järgmisel hetkel olin ma sellel kastil kääridega kallal. Jumalale tänu, et me otsustasime enne üle vaadata, mis meie kastike sisaldas. Oleks sellest alles livevideo tulnud.  

Olge mureta, need olid ikka meie postrid, mida me nii pikisilmi ootasime, kuid selgus tõsiasi, et need on hetkel müügikõlbmatud. Just, hetkel me neid sellisel kujul müüa ei saa ja ma ütlen ausalt, et see kõik käib veidi minu kapsaaeda. Kuigi ma hullult tahaksin siinkohal süüdistada halba kuu seisu, halba ilma või kasvõi koroonaviirust ja piiranguid ning mida kõike veel, siis hetkel saan ma endale näpuga vibutada. Tavaliselt ettevõte, kes neid tellimusi meile teeb juhib kõiksugu pisidetailidele tähelepanu, aga kuna me ei tellinud enam esimest korda, siis järsku arvati, et me teame kuidas asjad käivad. Tuleb välja, et ma olen mingisuguse hauemäluga indiviid. Muidugi viga oli kohe silmaga näha niiet ma imestan, et tellimuse täitnud inimesed esmalt minu poole ei pöördunud vaid saatsid kohe paki meie poole teele.

Ma kirjutasin postri valmistanud ettevõttele, vaatame, kas seda asja saab üldse kuidagi parandada või me peame kogu selle suure partii lihtsalt korstnasse viskama ja ühe oma neeru müüki panema. Aga kõige imekspandavam on see, et mul on küll tuju mega kehv, kuid ma pole siiani mitte ühtegi pisarat valanud. Tavaliselt ma lahistaks nutta, aga ma panin Fredi magama, saatsin vajaliku kirja teele ning seirasin lihtsalt tühjal pilgul elutoa tumehalli seina enne kui siia halama tulin. Olgem ausad igasugune motivatsioon on kadunud. Ma siin rahustan end, et see on meie kooliraha. Kuid kui sa oled nii pisi pisi tegija, siis iga sent on arvel ning see annab materiaalselt valusa löögi samas ka hiilgavalt hea õppetunni.  


Adios amigos!


Hei, armas blogi külastaja! Kui sulle meeldis lugeda seda postitust ning tekkis huvi meie tegemistel ja mõtetel silma peal hoida, siis saad meid jälgida Facebookis ja Instagramis 😉.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Lapsed, surnuaed ja vaimud

Kindlasti mäletate ütlust, et kui majas vilistad siis maja läheb põlema. Selline vanarahva peen hirmutamistaktika, sest kes see viitsib vilinat kuulata. Ma ei saa aru miks otse ei öeldud, et lõpeta ära kuna see käib närvidele vaid mõeldi välja selline ütlus. Või näiteks see uskumus, et kui leib maha kukub siis sinu peret ootab ees näljaaeg. Ei teagi, kuidas seda nüüdsel ajal võtta, kas näljaajaks võib pidada perioode, kus raha pole poest lõhet ja kalamarja osta või singi asemel pead ostukorvi keeduvorsti suskama. Kui nii, siis me ei pidanud selleks leivaviilu maha kukutama vaid piisas sellestki kui viisime auto hooldusesse. Ja kui peegli veel ära lõhud, siis seitse aastat õnnetut armastust nagu niuhti olemas. Milleks see viimane ütlus küll hea oli? Mina ei suutnud sellele mitte mingisugust loogilist seletust leida, kuid kui väiksena sai oma esimene peegel ära lõhutud, siis panin paar pisarat just nimelt selle õnnetu armastuse osa pärast. See seitse aastat tundus talumatult pikk aeg 😂

Mis meil kodus toimub? AINULT ARENG

Sohni pani Soome poole ajama. Muide ta sai eelmisel nädalal Tallinn-Tartu maanteel oma esimese trahvi kiiruse ületamise eest, mis oli 33 eurot 😆. Nüüd on meil viik. Igatahes seekord remondi ja sisustuse juttu. Tahtsin sellest juba eelmisel nädalal kirjutada, aga siis olid päevakorras teised teemad ja teised tujud. Oleme nüüd kolinud oma vähese varanatukese vastvalminud magamistuppa. Kohe tunda, et Sohnil oli puhkus, sest siis saab midagi alati valmis. Magamistuba on hetkel ainus tuba, kus iga viimne kui liist ja pistik on paigas. Te ei kujuta ette kui hea tunne see on. Toa valmimine võttis poolteist kuud aega. Esiteks ei teinud Sohni siin täispikki tööpäevi ja lõviosa töödest sai tehtud ikkagi tema puhkuse ajal. Nüüd julgen väita, et ühest küljest on meie remont aeglane kuna Sohni teeb seda eelkõige nädalalõppudel ja ega ei saa eeldada, et ta jaksaks siin kodus peale väsitavat töönädalat veel täispikki päevi remondi näol lisaks teha. Teiseks on meie remont olnud aeglane rahadega m

Maja mõtted

Inimene ikka tahab seda, mida tal pole. Ja ütle mulle üks inimene, kes pole kasvõi kuskil sügaval sügaval enda sees unistanud oma majast. Meie korter on jõudnud lõpuks nii kaugele, et põrandad, laed on olemas ning enamus liistutki pandud. Tööd on vaja teha veel mööbli ja kodu hubasemaks muutmise kallal. Sohnil on suur hirm, et töö saab ükskord otsa, sest maja jutt tuleb päevakorda iga nädal. Tänagi saatis ta mulle ühe KV müügikuulutuse. Me niigi kolisime väiksesse alevikku korterisse, sest ega me kuhugi suurlinna kodu jaoks poleks pangast laenu saanud. Raha oli tagataskust korteri ostuks võtta ja last ka veel ei olnud. Asi siis oma kott kaenlasse võtta ning kasvõi džunglisse elama põrutada on?  Meile oli seda kolimist vaja ja ütlen ausalt, et eks ma ise läksin lihtsalt vooluga kaasa. Tegelikult meil mõlemal oli see mõte, et vaatame, mis saab. Kõik käis kuidagi nii spontaanselt ning ma ei kahetse selle juures mitte kui midagi. Korterit ostes olime 100% kindel, et see on kõigest üks vahe