Otse põhisisu juurde

30+


Eile sai alguse minu 32. eluaasta. Öeldakse, et nii kui kolm ette tuleb hakkavad aastad silme eest läbi vuhisema. Ma olen umbes 100% kindel, et kuue aasta pärast ma seda fakti kindlasti ka kinnitan. Hetkel küll mitte, kui siis ainult seda, et 20-ndad lausa jooksid silme eest mööda.  

Minult on palju päritud, et miks ma oma sünnipäevi suuremalt ei pea. Ma tegelikult pole suur sünnipäevade pidaja. Esiteks, suur korraldamine ja ürituse õnnestumine on minu meelest väga stressirohke ja minusuguse perfektsionisti jaoks meeletult pingeline. Sa peaksid olema päeva täht, nautima seda päeva mitte põdema, kas kõik nõud on ühesugused, kaunistused olemas, kas kõigil on joodavat, kuidas külaliste meelt lahutada ja nii edasi ja nii edasi. Tegelikult kogu selle korraldamise juures sa sisimas mõtled, et kuna see sünnipäeva trall küll läbi saab, et hinge tõmmata ja eluga edasi minna. Olgem ausad, mul on sünnipäevapidustusi jube nadi keset taolist suvist aega kuskil korteriseinte vahel korraldada. 

Teiseks elame me oma kõigist pereliikmetest ja headest sõpradest päris eemal niiet ma alati mõtlen, et kui kõik siia Kesk-Eesti kanti kohale kutsuda, siis peab need inimesed ka kuidagi ära majutama (eestlased saavad alles õhtul peomeeleolu käima, kuhu sa siis külalisi ära saatma hakkad). Ebanormaalne on öelda, et jou ma pakun kohvi ja kooki uhage nüüd siia, mis see 200 kilomeetrit sõita on. Ühesõnaga kui ma pean lisaks toidlustamisele ka majutama, siis läheb see asi minu jaoks juba päris keeruliseks. Korter pole see koht ja igal aastal mingisugune maja rentida on minusugusele säästumutile mõttetu väljaminek. Ma selle summa paigutaksin enne ettevõttesse või reisimisele. 

Kolmandaks minu 25. aasta juubel oli mul lihtsalt nii raju ja meenutas pigem korralikku vene pulma, kus oli nii draamat, verd, kiirabi ja pisaraid, et peale seda "legendaarselt vapustavat" sünnipäeva kogemust pole ma mitte kuidagi leidnud motivatsiooni, et oma sünnipäeva suurelt tähistada. See oli veelgi fenomenaalsem, et ma pidasin seda Soomes ja rentisin selleks suure maja ning tundsin aastaid tollaste külaliste ees veel piinlikust, et minu juubel nii "meeldejäävaks" kujunes. Ma kahtlustan, et ma sain sellest peost mingisuguse trauma laadse asja. Kui päris aus olla, siis ma sain seal klaaspudeliga pähe ning kaotasin teadvuse niiet jah, võib nii öelda küll. Ja oma 30. aasta juubelil olin ma nii rase ning mõtlesin vaid sellele, kuidas me selle kodu enne lapse sündi elamiskõlblikumaks suudame vuntsida. Muidugi, kui keegi tahab mind personaalselt õnnitlema tulla, siis ma kedagi ukse taha ei jäta. Ma pole jumala eest inimeste põlgur. Kõik, kes eile mind õnnitlema tulid, lasin ikka uksest sisse. 

Aga nüüd asja juurde, mida kõik sünnipäevalapsed väga ootavad- kingitused. Ma sain S-ilt kingituse, mis mind kohe nutma ajas. Selline üllatus, mida ma tegelikult oodata ei osanud. Ta kinkis mulle uue telefoni. Nimelt mu eelmine telefon oli totaalne juust, aga minu loomuses on ikka see, et kui ta veel pildi ette võtab pole põhjust uut osta. Vanasti sai nii teha, kui telefon oli mõeldud ainult helistamiseks. Nüüd enam nii ei saa, sest minu vanal juustul oli kaamera võimekus alla poole igasugust arvestust. Lisaks ka tema mälumaht jäi uutele rakendustele jalgu. Mälu oli pidevalt täis ja telefon proovis end kuidagi teosammul välja lohistada. Isegi videokõnede tegemine oli totaalne katsumus. Vahel alustas ta ise lambist videokõnesid. Olgem ausad ka ettevõtte puhul on mugav telefoniga postritest videoklippe ja pilte storyde jaoks teha. Mul oli hädasti uut telefoni vaja. Ja ma olen selle uuega ikka väga rahul. Ma nagu käin ja muudkui pildistan. 

Mu vend käis perega külas ning mega südantsoojendav on, et meie pere pisikesed mõnglid hakkavad riburadapidi jõudma sellisesse ikka, kus nad meisterdavad kingituseks enda tehtud õnnitluskaarte. Oh, need on nagu mega, mega nunnud. Ma proovin kõikide laste meisterdused alati alles hoida (mu õetütrel on juba nagu väääga suur tootlikus) ja aeg-ajal võtan selle aja, et neid ikka ja jälle vaadata. Ja siis ma sain veel veini koos kõiksugu veiniarmastajatele vajalike asjadega nagu näiteks korgitser (mida mul endiselt polnud ja ma surusin lusikavarrega veinikorke sisse). Ma tänan siinkohal kõiki õnnitlejaid. 


No vaadake kui armas kaart ja kui ilusti kirjutatud. Oh ma ei või 😇

PS! Ega meie sünnipäevade trall pole veel selleks suveks läbi, sest augusti alguses tiksub S-il 30 täis, aga me oleme suure tõenäolisusega kolmapäeval krundi omanikud. See on küll heina kasvanud ja näeb oma varemetega üsna trööstitu välja, kuid meil on täpselt kaks kuud aega, et see üles tuunida ja ehk avaneb võimalus härra juubelit seal kuidagi erilisemalt tähistada. Kõlab nagu plaan. Et ma lendan siis neljapäeval vikatiga krundile niitma 😂😂😂. Sest see on hetkel ainus tööriist, mille suudaksin oma peaga osta ja sinna krundile tarida. Pealegi jummala lollikindel tööriist ka veel. 


Adios amigos!


Hei, armas blogi külastaja! Kui sulle meeldis lugeda seda postitust ning tekkis huvi meie tegemistel ja mõtetel silma peal hoida, siis saad meid jälgida Facebookis ja Instagramis 😉.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Lapsed, surnuaed ja vaimud

Kindlasti mäletate ütlust, et kui majas vilistad siis maja läheb põlema. Selline vanarahva peen hirmutamistaktika, sest kes see viitsib vilinat kuulata. Ma ei saa aru miks otse ei öeldud, et lõpeta ära kuna see käib närvidele vaid mõeldi välja selline ütlus. Või näiteks see uskumus, et kui leib maha kukub siis sinu peret ootab ees näljaaeg. Ei teagi, kuidas seda nüüdsel ajal võtta, kas näljaajaks võib pidada perioode, kus raha pole poest lõhet ja kalamarja osta või singi asemel pead ostukorvi keeduvorsti suskama. Kui nii, siis me ei pidanud selleks leivaviilu maha kukutama vaid piisas sellestki kui viisime auto hooldusesse. Ja kui peegli veel ära lõhud, siis seitse aastat õnnetut armastust nagu niuhti olemas. Milleks see viimane ütlus küll hea oli? Mina ei suutnud sellele mitte mingisugust loogilist seletust leida, kuid kui väiksena sai oma esimene peegel ära lõhutud, siis panin paar pisarat just nimelt selle õnnetu armastuse osa pärast. See seitse aastat tundus talumatult pikk aeg 😂

Mis meil kodus toimub? AINULT ARENG

Sohni pani Soome poole ajama. Muide ta sai eelmisel nädalal Tallinn-Tartu maanteel oma esimese trahvi kiiruse ületamise eest, mis oli 33 eurot 😆. Nüüd on meil viik. Igatahes seekord remondi ja sisustuse juttu. Tahtsin sellest juba eelmisel nädalal kirjutada, aga siis olid päevakorras teised teemad ja teised tujud. Oleme nüüd kolinud oma vähese varanatukese vastvalminud magamistuppa. Kohe tunda, et Sohnil oli puhkus, sest siis saab midagi alati valmis. Magamistuba on hetkel ainus tuba, kus iga viimne kui liist ja pistik on paigas. Te ei kujuta ette kui hea tunne see on. Toa valmimine võttis poolteist kuud aega. Esiteks ei teinud Sohni siin täispikki tööpäevi ja lõviosa töödest sai tehtud ikkagi tema puhkuse ajal. Nüüd julgen väita, et ühest küljest on meie remont aeglane kuna Sohni teeb seda eelkõige nädalalõppudel ja ega ei saa eeldada, et ta jaksaks siin kodus peale väsitavat töönädalat veel täispikki päevi remondi näol lisaks teha. Teiseks on meie remont olnud aeglane rahadega m

Maja mõtted

Inimene ikka tahab seda, mida tal pole. Ja ütle mulle üks inimene, kes pole kasvõi kuskil sügaval sügaval enda sees unistanud oma majast. Meie korter on jõudnud lõpuks nii kaugele, et põrandad, laed on olemas ning enamus liistutki pandud. Tööd on vaja teha veel mööbli ja kodu hubasemaks muutmise kallal. Sohnil on suur hirm, et töö saab ükskord otsa, sest maja jutt tuleb päevakorda iga nädal. Tänagi saatis ta mulle ühe KV müügikuulutuse. Me niigi kolisime väiksesse alevikku korterisse, sest ega me kuhugi suurlinna kodu jaoks poleks pangast laenu saanud. Raha oli tagataskust korteri ostuks võtta ja last ka veel ei olnud. Asi siis oma kott kaenlasse võtta ning kasvõi džunglisse elama põrutada on?  Meile oli seda kolimist vaja ja ütlen ausalt, et eks ma ise läksin lihtsalt vooluga kaasa. Tegelikult meil mõlemal oli see mõte, et vaatame, mis saab. Kõik käis kuidagi nii spontaanselt ning ma ei kahetse selle juures mitte kui midagi. Korterit ostes olime 100% kindel, et see on kõigest üks vahe