Otse põhisisu juurde

Mis kurat siin ilmas küll toimub?

Kes teist nüüd usuvad, et meie Planeedi viimne päev on käes? Ma nüüd ei tea, kas kõik lendab suure pauguga õhku, kuid tunne on küll selline. 

Allikas: www.GIPHY.com

Sain just kõne inimeselt, kes on ikka väga valmistunud kõige halvimaks põhimõtteliselt tõeliseks sõjaolukorraks. Mitte, et nüüd mingisugune kriisiolukorraks hädavajalikuma varumine mingisugune imelik oleks, mitte seda. Ma nagu ikka olen lugenud siit ja sealt, et kuu aja kriisivaru võiks peredel olla. 

Meil mingisugust kriisikasti ei ole. Enam. Ma olin täpselt see inimene, kes esimeses koroonapaanikas samamoodi pere autosse käsutas ja toidupoes oma ostukäru kuivainetest ja purgisuppidest punni ajas. Sest kuna inimesed tormasid vetsupaberit ummisjalu endale varuma, siis oli selge pilt, et tulevik tõotab tulla tume. Lõpuks ma ausalt öeldes jagasin kõik need purgisupid ära, sest ka koroona kiuste püsisid toidupoed avatuna ja meie purgisuppe ei söö. Sööme, aga viimases hädas ja seda viimast häda ei tulnud ega tulnud. Seetõttu, ma vist selle mingisuguse uue paanikalaine puhul olen ikka väga skeptiline. 

Küll aga, mind paneb iga päev aina enam imestama kõik see hirmu külvamine ja paanika õhutamine. No mul ausalt tahavad silmad ahastusest välja kukkuda, kui ma kuulen, et elekter kaob ära, soojajuhe lõigatakse läbi. Ega internetil ka pikka pidu ei ole, selle juhe võetakse ka seinast välja, et info ei leviks. Kütus saab otsa ja seda hakatakse ka jao kaupa rahvale kätte andma- väidetavalt Inglismaal nii juba tehaksegi. Jääb mulje, et ka toitupoed sulgevad justkui oma uksed. No kui see kõik eelnev peakski juhtuma eks tuleb tõrvikutega tänavatele meelt avaldama minna. Tuletage mulle hiljem meelde, et ma tõrvikud ostunimekirja lisaksin. Ja nii mõnegi arvates oleks igati eluterve kuskil metallpuuris elada ning igaks kümneks juhuks fooliumiga veel end üle katta, et jumala eest kõiksugu saasta õhust endale külge ei poogiks. Sorry, aga see on minu silmis ehtne paanika külvamine. Tõesti on. Ja ma nüüd küsin, et milleks kõik see? Kust kohast selline info tuleb? 

Facebook on täis igasugu paska (vabandust väljenduse pärast, kuid on). Meeletult palju erinevaid gruppe, kus taotakse rauda seni kuni see veel kuum on. Meedia on täis artikleid, mis on sisutühjad või artikleid, mille õigsus on sügavalt kaheldav. Ja muidugi artikleid, kellegi idiootsete ideedega, spekulatsioonidega ning artikleid, mille eesmärk ongi inimesi hirmutada. Nii palju mõttetust, häma, keerutamist, manipuleerimist, millele lugemisele me kulutame oma väärtuslikku aeg. Ja kõigele lisaks laseme ikka suure hunniku negatiivsust oma naha alla pugeda. 

Ma tõesti olen ennem teatavas teadmatuses, aga õnnelik kui ahmin kõike enda sisse kasvatades seeläbi enda sees ainult hirmu ja ärevust. No ja kui miski tulebki, siis eks tuleb olukorraga leppida, sellega harjuda ja edasi elada. Ja selle tõdemuseks ei pea Sherlock olema. 


Võtke vabalt! Ja olge allikakriitilised pliiiis.

Adios amigos!


Kas olete ka nö. suureks kriisiks valmistunud või võtate vabalt ning usute, et päris kiviaega meil ei tule?


Hei, armas blogi külastaja! Kui sulle meeldis lugeda seda postitust ning tekkis huvi meie tegemistel ja mõtetel silma peal hoida, siis saad meid jälgida Facebookis ja Instagramis 😉.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Lapsed, surnuaed ja vaimud

Kindlasti mäletate ütlust, et kui majas vilistad siis maja läheb põlema. Selline vanarahva peen hirmutamistaktika, sest kes see viitsib vilinat kuulata. Ma ei saa aru miks otse ei öeldud, et lõpeta ära kuna see käib närvidele vaid mõeldi välja selline ütlus. Või näiteks see uskumus, et kui leib maha kukub siis sinu peret ootab ees näljaaeg. Ei teagi, kuidas seda nüüdsel ajal võtta, kas näljaajaks võib pidada perioode, kus raha pole poest lõhet ja kalamarja osta või singi asemel pead ostukorvi keeduvorsti suskama. Kui nii, siis me ei pidanud selleks leivaviilu maha kukutama vaid piisas sellestki kui viisime auto hooldusesse. Ja kui peegli veel ära lõhud, siis seitse aastat õnnetut armastust nagu niuhti olemas. Milleks see viimane ütlus küll hea oli? Mina ei suutnud sellele mitte mingisugust loogilist seletust leida, kuid kui väiksena sai oma esimene peegel ära lõhutud, siis panin paar pisarat just nimelt selle õnnetu armastuse osa pärast. See seitse aastat tundus talumatult pikk aeg 😂

Mis meil kodus toimub? AINULT ARENG

Sohni pani Soome poole ajama. Muide ta sai eelmisel nädalal Tallinn-Tartu maanteel oma esimese trahvi kiiruse ületamise eest, mis oli 33 eurot 😆. Nüüd on meil viik. Igatahes seekord remondi ja sisustuse juttu. Tahtsin sellest juba eelmisel nädalal kirjutada, aga siis olid päevakorras teised teemad ja teised tujud. Oleme nüüd kolinud oma vähese varanatukese vastvalminud magamistuppa. Kohe tunda, et Sohnil oli puhkus, sest siis saab midagi alati valmis. Magamistuba on hetkel ainus tuba, kus iga viimne kui liist ja pistik on paigas. Te ei kujuta ette kui hea tunne see on. Toa valmimine võttis poolteist kuud aega. Esiteks ei teinud Sohni siin täispikki tööpäevi ja lõviosa töödest sai tehtud ikkagi tema puhkuse ajal. Nüüd julgen väita, et ühest küljest on meie remont aeglane kuna Sohni teeb seda eelkõige nädalalõppudel ja ega ei saa eeldada, et ta jaksaks siin kodus peale väsitavat töönädalat veel täispikki päevi remondi näol lisaks teha. Teiseks on meie remont olnud aeglane rahadega m

Jumal avita!!!!

Lehekuhja valitsejad 😅. Ühesõnaga uus nädal ja uus nädal ka lasteaias. Ma olen põgusalt maininud Fredi lasteaia teekonnast, eks. Ja selle teemaga me nüüd ka jätkame, sest ma jõudsin just koju ja mu süda tahab suurest ärevusest ja kurbusest rindkerest välja hüpata. Vähemal ma suutsin seekord lasteaiast väljuda pisarateta. Kui nii võtta, siis on seegi edusamm, sest muidu ma umbes viis minutit seisin esikus kõrv vastu ust ja mõtlesin, et lahkun sealt alles siis, kui Fredi on nutmise lõpetanud.  Vahepeal oli Fredi kaks ja pool nädalat haige ning lasteaiast eemal, mis tähendab, et hakkame jälle selle harjutamisega nullist pihta. Enne seda käisin ma temaga rühmas lõviosa kordadest kaasas. Ma pakun, et kuu aja jooksul ta jäi neljal korral ilma minuta rühma. Esimene asi, mis talle kohe üldse ei sobinud- teised ruumid. Niiet kui mindi ujuma või laulutundi, siis põnn läks totaalsesse paanikasse. Me otsustasime, et heakene küll, ei solguta teda mööda maja ringi, jäägu ta rühmaruumidesse seni kun