Otse põhisisu juurde

31 tiksuski ette

Allikas: Pinterest.com

Kui ma näen oma tädipoega taas üle pika aja, siis ta alati küsib minult, et mitmendat kevadet sa nüüd õitsed? Selle kohaselt ma ei põe, et olen vana. Juhul kui ta hakkab ühel hetkel küsima, et mitmendat talve ma närtsin, siis on asi hull ja võib-olla peaksin kuhugi ilukliinikusse aja panema uurides, kas annab mind mõne aastakese nooremaks voolida. Või mõtlema vaikselt sokisäärde kirsturaha kogumisest. Viimane oli nali, igaks juhuks mainin. 

Kuidas teil nende sünnipäevadega on? Viimased neli aastat, oma sünnipäeva hommikul, ma alati mõtlen, "noh kullake, mis selle aasta jooksul kah saavutasid? Said millegi suurega hakkama, elasid oma igat päeva nagu see oleks su elu viimane?" Mõtlen tükk aega, mõtlen veel omajagu ja siis kehitan õlgu, et suhteliselt mitte midagi erilist pole nagu  juhtunud, saavutatud või tehtud. Isegi kui sünnipäeva puhul helistati ja küsiti, et millega siis tegeled, oli minu esimene vastus, et last kasvatan ja jätkuvalt teeme remonti. Kõik. Mu jutt tundub nagu ma peaksin Nobeli preemiat võitma või muidu pole elul enam mõtet. 

Kas teil ei tiksu peas vahepeal mõtet, et midagi on nagu puudu? Tunnet, et oled kuidagi ühte punkti seisma jäänud? Minul viimasel ajal on seda päris tihti. Nagu ka see mõte, et miks ma Fredi kõrvalt ei jõua kõikide asjadega tegeleda, millega tahaksin. Tundub nagu mul oleks õige suur saavutusvajadus, kuid lapsega koduses rutiinis olles tunned vahel puudust adrenaliinist. Praegu seda lõiku kirjutades Fredi proovib end mu selja najal püsti tirida ja hoiab mu patsist, et tasakaalu hoida.

Ma ei saa sellest üle ega ümber, aga kui keegi küsiks, et mis ma soovin, siis viimased kaheksa kuud, on minu peamiseks sooviks saada veidi rohkem oma aega. Salamisi mõlgutan mõtteid meie ettevõttest, mille poole tibusammudega ka liigume. Kordan TIBUSAMMUDEL, sest selleks on mul Fredi uinakud, mida ta väga tihti ja pikalt teha ei harrasta. Lohutan end, et kui Fredi saab rinnast võõrutatud, läheb asi kergemaks.

Viimasel ajal tunnen, et pole sellist sütitavat eesmärki, mille saavutamise nimel oleksin ennastunustavalt nõus pingutama. Selleks, et oma mõtted peas korda seada, tellisin nii endale kui ka Sohnile Eesmärkmikud. Ma ei suuda Beebiraamatutki korralikult täita ja minu Eesmärkmik kogub viimased kuu aega kummuti peal tolmu. Pole ühtki kriipsu sinna teinud. "Mis sul küll viga on? Võta end kokku!": sajatan endale seda Eesmärkmiku vahtides tihti ja siis kobin õhtul voodisse, võtan kätte eriti köitva krimka uppudes tundideks selle sisse. 

Sünnipäeva õhtuks suutsin välja mõelda, et tegelikult pole seis üldsegi nii hull. Kindlasti TOP 1 saavutus on Fredi. Olenemata sellest, et ma teda ikkagi ei suutnud loomulikul teel sünnitada. Kuid see tunne, et oled kellegile andnud elu, on ütlemata võimas. Tore, et meil on kodu, mis on küll poolik, aga ikkagi meie oma. Olen viimase aasta jooksul väga palju aega pühendanud endale. Tõesti, ma ei mäletagi kuna viimati ma üldse nii palju enda kallal tööd tegin. Saavutasin kehakaalu, mille juures ma ennast paganama hästi tunnen. Ma meeldin endale iga päevaga aina enam isegi siis, kui olen kaetud pudru, lapse okse, piima või püreega. Enesekindlus, mis veel aasta tagasi oli kandunud asjade nimekirjas, on nüüd taas leitud. 

Kui veel aasta tagasi mind väga huvitas, mida teised meist ja meie elust arvavad, siis nüüd paljud asjad jätavad mind täitsa külmaks. Kuigi selles vallas on veel pikk maa minna ja jätkuvalt on asju, mis poevad naha vahele kuigi ei peaks. Enamus meie sõpru, sugulasi, tuttavaid, osa perekonnast ei tea, et see blogi üldse eksisteerib, mis ütleb nii mõndagi. 

Ja see blogi. Teate, ma pole kõige püsivam inimene. Tavaliselt hüppan ühelt hobilt teisele, jättes tihtilugu asju poolikuks. See blogi on minu jaoks ikka suur saavutus. Olen nüüd juba aasta aega suutnud pea igal nädalal siia midagi kirjutada. Käsi südamel, ma pole oma elus midagi nii järjepidevalt teinud, ausalt. Ma tänan meie väikest jälgijaskonda, kes siin blogis ikka ja jälle uudistamas käivad, kommenteerivad, jagavad ja panevad pöidla püsti. See on parim tänu, mida üldse tahta. Aitäh!

Siinkohal on hea aeg lõpetada, enne kui liiga juustuseks muutun :)

Adios amigos!



Hei, armas blogi külastaja! Kui sulle meeldis lugeda seda postitust ning tekkis huvi meie tegemistel ja mõtetel silma peal hoida, siis saad meid jälgida selle blogi kaudu (paremal rippmenüüs leiad JÄLGI nupu), Facebookis ja Instagramis 😉.


Kommentaarid

  1. Ma arvan, et see lugu sobib meeleoluga https://www.youtube.com/watch?v=EReBlwPGECs

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sul on täitsa õigus. See läheb selle meeleoluga vägagi hästi kokku.

      Kustuta
  2. Aitäh Laura! Sinu blogi on väga meeldiv lugeda sisuka sõnakasutuse pärast.Head mõttelendu edaspidiseks!!!!!

    VastaKustuta
  3. Palju õnne sünnipäevaks! Sa kirjutad väga hästi - nii eluliselt ja hea huumoriga. Elan teie väiksele ja armsale perele kaasa :) Loodan, et teie salapärane ettevõtmine sujub. Te olete mõlemad nii tublid ja töökad (Y)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh. Tore on lugeda, et postitused meeldivad ja sa mõistad mu huumorit (on olukordi, kus mõni kohe kuidagi ei mõista). Kindlasti kirjutan salapärasest ettevõtmisest ka rohkem kui on midagi ette juba näidata :)

      Kustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Lapsed, surnuaed ja vaimud

Kindlasti mäletate ütlust, et kui majas vilistad siis maja läheb põlema. Selline vanarahva peen hirmutamistaktika, sest kes see viitsib vilinat kuulata. Ma ei saa aru miks otse ei öeldud, et lõpeta ära kuna see käib närvidele vaid mõeldi välja selline ütlus. Või näiteks see uskumus, et kui leib maha kukub siis sinu peret ootab ees näljaaeg. Ei teagi, kuidas seda nüüdsel ajal võtta, kas näljaajaks võib pidada perioode, kus raha pole poest lõhet ja kalamarja osta või singi asemel pead ostukorvi keeduvorsti suskama. Kui nii, siis me ei pidanud selleks leivaviilu maha kukutama vaid piisas sellestki kui viisime auto hooldusesse. Ja kui peegli veel ära lõhud, siis seitse aastat õnnetut armastust nagu niuhti olemas. Milleks see viimane ütlus küll hea oli? Mina ei suutnud sellele mitte mingisugust loogilist seletust leida, kuid kui väiksena sai oma esimene peegel ära lõhutud, siis panin paar pisarat just nimelt selle õnnetu armastuse osa pärast. See seitse aastat tundus talumatult pikk aeg 😂

Mis meil kodus toimub? AINULT ARENG

Sohni pani Soome poole ajama. Muide ta sai eelmisel nädalal Tallinn-Tartu maanteel oma esimese trahvi kiiruse ületamise eest, mis oli 33 eurot 😆. Nüüd on meil viik. Igatahes seekord remondi ja sisustuse juttu. Tahtsin sellest juba eelmisel nädalal kirjutada, aga siis olid päevakorras teised teemad ja teised tujud. Oleme nüüd kolinud oma vähese varanatukese vastvalminud magamistuppa. Kohe tunda, et Sohnil oli puhkus, sest siis saab midagi alati valmis. Magamistuba on hetkel ainus tuba, kus iga viimne kui liist ja pistik on paigas. Te ei kujuta ette kui hea tunne see on. Toa valmimine võttis poolteist kuud aega. Esiteks ei teinud Sohni siin täispikki tööpäevi ja lõviosa töödest sai tehtud ikkagi tema puhkuse ajal. Nüüd julgen väita, et ühest küljest on meie remont aeglane kuna Sohni teeb seda eelkõige nädalalõppudel ja ega ei saa eeldada, et ta jaksaks siin kodus peale väsitavat töönädalat veel täispikki päevi remondi näol lisaks teha. Teiseks on meie remont olnud aeglane rahadega m

Maja mõtted

Inimene ikka tahab seda, mida tal pole. Ja ütle mulle üks inimene, kes pole kasvõi kuskil sügaval sügaval enda sees unistanud oma majast. Meie korter on jõudnud lõpuks nii kaugele, et põrandad, laed on olemas ning enamus liistutki pandud. Tööd on vaja teha veel mööbli ja kodu hubasemaks muutmise kallal. Sohnil on suur hirm, et töö saab ükskord otsa, sest maja jutt tuleb päevakorda iga nädal. Tänagi saatis ta mulle ühe KV müügikuulutuse. Me niigi kolisime väiksesse alevikku korterisse, sest ega me kuhugi suurlinna kodu jaoks poleks pangast laenu saanud. Raha oli tagataskust korteri ostuks võtta ja last ka veel ei olnud. Asi siis oma kott kaenlasse võtta ning kasvõi džunglisse elama põrutada on?  Meile oli seda kolimist vaja ja ütlen ausalt, et eks ma ise läksin lihtsalt vooluga kaasa. Tegelikult meil mõlemal oli see mõte, et vaatame, mis saab. Kõik käis kuidagi nii spontaanselt ning ma ei kahetse selle juures mitte kui midagi. Korterit ostes olime 100% kindel, et see on kõigest üks vahe