Otse põhisisu juurde

30+ ja ilusüstid

Kas te olete kunagi mõelnud, keda te sotsiaalmeedias jälgite? Ma ausalt avastasin, et vahtides kahekümnendates tibide trimmis kehaga pilte, mis tekitavad rohkem masendust kui mind tegutsema sunnivad. Sünnitanud naisena ei suudaks ma ilma noa abita küll oma keha nendega ühe pulga peale saada. Ma isegi ei tea, kas siinkohal nugagi väga palju aitaks. Mul on Fredi ootusest alakõht venitusarme täis ning kõhunahk on omajagu välja veninud. Imetamine on rindadega teinud oma töö ning enam pole need trimmis melonid vaid gravitatsioon tirib neid muudkui alla poole. 

Ühel hetkel tegin päris suure puhastuse oma sotsiaalmeedias kuna igal pool ju soovitatakse, et tuleb õppida ennast armastama, endaga rahu sõlmima, võtta ennast sellisena nagu sa oled. Sisul, mida me igapäevaselt tarbime, on otsene mõju sellele, mida me endast lõppude lõpuks arvame, see mõjutab meie mõtteid ja meie otsuseid.  Proovisin jälgida aina enam inimesi, kellega samastun rohkem. Näiteks naisi, kes on emad ja minu vanuses. Kohati hakkas kergem kuna silme ette lipsas rohkem sisu keha positiivsusest. Sõnumeid, millega sisendatakse, et naise keha on imeline. Venitusarmid on märk sellest, et oled millegi võimsaga hakkama saanud, kandes last oma üsas ning andes talle elu. Pole sul tegelikult häda midagi, kõik on su enda peas kinni. Ja nii edasi.

Mis ma oskan öelda, sellise jutu peale tõmbad oma rinna uhkusest kummi, pigistad veidi lotendava kõhukese püksi. Siin on üks aga....paraku lipsab aina enam üle telefoniekraani ka naisi, kes kolistavad ilukliinikumi ukse taga tihedamini kui mina külastan perearsti või pigem arste üldse aasta jooksul kokku. Fakt, et olen väsinud ja kulunud ning trenn ja tervislik toitumine mind enam ei päästa, nüüd lisanduvad ka ilusüstid, tegi veidi haiget. Teadmine, et tegelikult on see ju uus normaalsus, millest mina olen pikalt juba kauge kaarega mööda kõndinud, pitsitas kõrist. 

Kui ma algselt mõtlesin, et polegi mul häda midagi. Mingit nõela ma enda näo ligi ei lase, kreemitan regulaarselt ja kulistan tavapärasest kaks klaasikest rohkem vett päevas. Paraku igapäevaselt taolist sisu vaadates avastasin end ühel hetkel, nina surutud vastu peeglit, püüdes leida imepisikesi kortsukesi, et sellest korraldada suuremat sorti paanikat. Minu otsingud kandsid vilja. 

Allikas: GIPHY.com

Avastasin, et mu otsaesine on täis porgandivagusid, mis vajavad kinni ajamast. Kui juba, siis silma nurkades olevad kortse on üle mõistuse palju, põsesarnu võiks tõsta ja nina korrigeerida. Oot, aga mega popp on lõualott ära kaotada, mul on ju see ka veel. Miks? Sest nii väga kui ma ka ei tahaks, see sisu, mida ma tarbin ja proovin sellest üle olla, mõjutab mind ikkagi. Mis peamine, naised, meie mõjutame üksteist alati ja igavesti mistõttu on tegelikult ülioluline vahel võtta see aeg ning analüüsida mis infot me igapäevaselt endasse koguda laseme. 

Ja siinkohal see ilusüstide teed minemine on üsna libedale jääle astumine. Ma juba praegu leidsin terve pika nimekirja asju, mida annaks parandada. Ma järeldan, et ilusüstid on nagu hea seks või hasartmäng- nendest satutakse sõltuvusse. Lõpuks juhtub minuga sama nagu Kylie Jenneriga, kelle endisest näolapist pole ju tegelikult mitte midagi järel samal ajal on ta väga suure jälgijaskonnaga kuulsus, kes oma professionaalide käe all vormitud näoga müüb kosmeetikat edastades sõnumit, et see teeb sind ilusaks. Noh, tegelikult ju võid endale täitsa teise näo pähe mukkida. 

Ma ei saa siin midagi halvaks panna, kui inimene räägib sellest, kes ta on ja kajastab seda, millega ta parasjagu enesega rahulolematu ja kimpus. Me ju kõik nõuame, et meiega aus ollakse ning loodav sisu oleks ehe, elus enesest. Nagu minagi ei tule teile valetama, et olen endaga rahul, kaugel sellest. Tegelikult siinkohal ongi kõik super senikaua kui botoxit täis süstinud naine ei tule mulle laulma, et võta end sellisena nagu oled ning loomulik ilu on üle prahi äge. See oleks juba silmakirjalik. See ajaks marru.  

Mäletate seda ütlust, et naine on nagu vein, mis läheb aastatega aina paremaks. Ka seisnud veinipudel on aastatega tolmu kogunud ja etikett on veidi räsitud või mõne kriimuga, aga selle sisu ei muutu selle võrra kehvemaks. Ma olen ka pigem siis see riiulil seisnud veinipudel koos veiniga muidugi. Proovin toitumiskavaga taas juba viimased kuu aega järje peale saada ning ehk liigutan ka end keskmisest rohkem las see kest olegi edasi mu pisikeste iluvigade ja miimikakortsudega. 


Kas te olete vahel kriitilise pilguga vaadanud, keda te sotiaalmeedias jälgite ning kelle sisu mõjub teile positiivselt ja kelle sisu tegelikult mõjub oma minapildiga sõbrunemisel pigem pärssivalt?


Adios amigos!


Hei, armas blogi külastaja! Kui sulle meeldis lugeda seda postitust ning tekkis huvi meie tegemistel ja mõtetel silma peal hoida, siis saad meid jälgida Facebookis ja Instagramis 😉.

Kommentaarid

  1. Hehee, ma nõustun kõigega! Elan ise Rootsis ja siin on ka mega popp end süstida. Ükskord läksin kulme tegema ja siis kosmeetik järsku ütleb et jaaa, oleks vaja botoxit siia, ja näitas sõrmega mu otsaesisele. :D Olin seal esimest korda. Ma ei osanud talle midagi öelda, pomisesin vaikselt ei ma ei soovi :D Et see on nii normaalne kõigi jaoks...ei tea, mulle see värk ei istu.

    VastaKustuta
  2. Ja ongi jube popp, kuid ma ütlen ka ausalt, et mulle meeldib loomulik ilu.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Lapsed, surnuaed ja vaimud

Kindlasti mäletate ütlust, et kui majas vilistad siis maja läheb põlema. Selline vanarahva peen hirmutamistaktika, sest kes see viitsib vilinat kuulata. Ma ei saa aru miks otse ei öeldud, et lõpeta ära kuna see käib närvidele vaid mõeldi välja selline ütlus. Või näiteks see uskumus, et kui leib maha kukub siis sinu peret ootab ees näljaaeg. Ei teagi, kuidas seda nüüdsel ajal võtta, kas näljaajaks võib pidada perioode, kus raha pole poest lõhet ja kalamarja osta või singi asemel pead ostukorvi keeduvorsti suskama. Kui nii, siis me ei pidanud selleks leivaviilu maha kukutama vaid piisas sellestki kui viisime auto hooldusesse. Ja kui peegli veel ära lõhud, siis seitse aastat õnnetut armastust nagu niuhti olemas. Milleks see viimane ütlus küll hea oli? Mina ei suutnud sellele mitte mingisugust loogilist seletust leida, kuid kui väiksena sai oma esimene peegel ära lõhutud, siis panin paar pisarat just nimelt selle õnnetu armastuse osa pärast. See seitse aastat tundus talumatult pikk aeg 😂

Mis meil kodus toimub? AINULT ARENG

Sohni pani Soome poole ajama. Muide ta sai eelmisel nädalal Tallinn-Tartu maanteel oma esimese trahvi kiiruse ületamise eest, mis oli 33 eurot 😆. Nüüd on meil viik. Igatahes seekord remondi ja sisustuse juttu. Tahtsin sellest juba eelmisel nädalal kirjutada, aga siis olid päevakorras teised teemad ja teised tujud. Oleme nüüd kolinud oma vähese varanatukese vastvalminud magamistuppa. Kohe tunda, et Sohnil oli puhkus, sest siis saab midagi alati valmis. Magamistuba on hetkel ainus tuba, kus iga viimne kui liist ja pistik on paigas. Te ei kujuta ette kui hea tunne see on. Toa valmimine võttis poolteist kuud aega. Esiteks ei teinud Sohni siin täispikki tööpäevi ja lõviosa töödest sai tehtud ikkagi tema puhkuse ajal. Nüüd julgen väita, et ühest küljest on meie remont aeglane kuna Sohni teeb seda eelkõige nädalalõppudel ja ega ei saa eeldada, et ta jaksaks siin kodus peale väsitavat töönädalat veel täispikki päevi remondi näol lisaks teha. Teiseks on meie remont olnud aeglane rahadega m

Maja mõtted

Inimene ikka tahab seda, mida tal pole. Ja ütle mulle üks inimene, kes pole kasvõi kuskil sügaval sügaval enda sees unistanud oma majast. Meie korter on jõudnud lõpuks nii kaugele, et põrandad, laed on olemas ning enamus liistutki pandud. Tööd on vaja teha veel mööbli ja kodu hubasemaks muutmise kallal. Sohnil on suur hirm, et töö saab ükskord otsa, sest maja jutt tuleb päevakorda iga nädal. Tänagi saatis ta mulle ühe KV müügikuulutuse. Me niigi kolisime väiksesse alevikku korterisse, sest ega me kuhugi suurlinna kodu jaoks poleks pangast laenu saanud. Raha oli tagataskust korteri ostuks võtta ja last ka veel ei olnud. Asi siis oma kott kaenlasse võtta ning kasvõi džunglisse elama põrutada on?  Meile oli seda kolimist vaja ja ütlen ausalt, et eks ma ise läksin lihtsalt vooluga kaasa. Tegelikult meil mõlemal oli see mõte, et vaatame, mis saab. Kõik käis kuidagi nii spontaanselt ning ma ei kahetse selle juures mitte kui midagi. Korterit ostes olime 100% kindel, et see on kõigest üks vahe