Otse põhisisu juurde

Metsas unerütm

Allikas: Pexels

Olen üritanud juba mitu õhtut siia muljetama tulla, kuid Fredi unerütm on viimased nädal aega täitsa metsas. Kuna mina sammun temaga ühte rada, siis ilmselgelt tänu sellele on ka minu päev ideaalist kaugel. Muidugi selle metsa läinud unerütmi juures on üks positiivne pool see, et ma saan vabalt põõnata hommikul kella kümneni. Inimesele, keda ei saa isegi peale emaks saamist pista hommikuinimestega ühte patta, on see ühest küljest kui issanda kingitus. Aga....

Hilja üles, hilja voodi, nõnda vaesus majja toodi 😂. Hommikuse hilise ärkamise pahupooleks on Fredi ööunne jäämine alles kella üheteistkümne ajal. Heal juhul. Lõpuks kui ma ta magama saan on minu aju kui tilgatumaks pigistatud sidrun ja ma võin vabalt pimedas magamistoas rahus ja vaikuses ühte punkti vaadata päris pikka aega ilma, et ma hiljem mäletaksin, kas ma üldse hetk tagasi millegile mõtlesin. Välja arvatud muidugi see, et meie magamistoas on 29 laelauda, seda ma mäletan selgelt. Lisaks ma saan voodis lebades mingisuguse ajutise halvatuse, sest mõte käe liigutamisest või püsti ajamisest on juba mu ajule ning kehale liialt koormav. Pole siis ka midagi imestada, kui mul on kõik head mõtted ja ideed, mida ma kavatsesin enda jaoks vabal hetkel kirja panna, peast pühitud. Päeva kõige paremale osale, õhtusele omale ajale, olen ka mõneks ajaks pidanud adjöö ütlema.

Paar õhtut olen end voodist lahti rebinud, et veidi tööd teha, sest kui ma seda enne sõbrapäeva ei tee, siis tuleb ärevus mind külastama. Ma alati naljatlen, et nii ranget ülemust nagu mina iseendale vahepeal etendan, annab otsida. Tõsiselt. Lisaks olen seadnud päris kõrged eesmärgid müükide osas, kuid  iga päevaga jääb tõenäosus seda saavutada aina väiksemaks. Ühest küljest see paneb mind pingutama, kuid see kõik on segunenud olukordadega, kus ma tõmban hoogu täiega maha, et saaksin rahus masetseda. Vahel on hea kõik oma emotsioonid läbi elada, et uuesti puhtalt lehelt alustada. 

Igatahes mõtlesin, et annan endast vahepeal märku, et olen täitsa olemas. Ma nüüd lähen poen põhku, sest kavatsen ennast ja Fredit hommikul varem maast lahti saada, et see unerütm taas normaalseks muuta. Ma juba eos tean, et löön äratuse kinni ja magan magusalt edasi. Fredi tavaliselt ei liiguta äratusehelina peale varvastki. Õilsa eesmärgi nimel võime ju siiski seda UUESTI proovida. Lihtsalt mu sisemus karjub õhtuse mõnetunnise vaba aja järele!


Adios amigos!


Hei, armas blogi külastaja! Kui sulle meeldis lugeda seda postitust ning tekkis huvi meie tegemistel ja mõtetel silma peal hoida, siis saad meid jälgida Facebookis ja Instagramis 😉.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Lapsed, surnuaed ja vaimud

Kindlasti mäletate ütlust, et kui majas vilistad siis maja läheb põlema. Selline vanarahva peen hirmutamistaktika, sest kes see viitsib vilinat kuulata. Ma ei saa aru miks otse ei öeldud, et lõpeta ära kuna see käib närvidele vaid mõeldi välja selline ütlus. Või näiteks see uskumus, et kui leib maha kukub siis sinu peret ootab ees näljaaeg. Ei teagi, kuidas seda nüüdsel ajal võtta, kas näljaajaks võib pidada perioode, kus raha pole poest lõhet ja kalamarja osta või singi asemel pead ostukorvi keeduvorsti suskama. Kui nii, siis me ei pidanud selleks leivaviilu maha kukutama vaid piisas sellestki kui viisime auto hooldusesse. Ja kui peegli veel ära lõhud, siis seitse aastat õnnetut armastust nagu niuhti olemas. Milleks see viimane ütlus küll hea oli? Mina ei suutnud sellele mitte mingisugust loogilist seletust leida, kuid kui väiksena sai oma esimene peegel ära lõhutud, siis panin paar pisarat just nimelt selle õnnetu armastuse osa pärast. See seitse aastat tundus talumatult pikk aeg 😂

Mis meil kodus toimub? AINULT ARENG

Sohni pani Soome poole ajama. Muide ta sai eelmisel nädalal Tallinn-Tartu maanteel oma esimese trahvi kiiruse ületamise eest, mis oli 33 eurot 😆. Nüüd on meil viik. Igatahes seekord remondi ja sisustuse juttu. Tahtsin sellest juba eelmisel nädalal kirjutada, aga siis olid päevakorras teised teemad ja teised tujud. Oleme nüüd kolinud oma vähese varanatukese vastvalminud magamistuppa. Kohe tunda, et Sohnil oli puhkus, sest siis saab midagi alati valmis. Magamistuba on hetkel ainus tuba, kus iga viimne kui liist ja pistik on paigas. Te ei kujuta ette kui hea tunne see on. Toa valmimine võttis poolteist kuud aega. Esiteks ei teinud Sohni siin täispikki tööpäevi ja lõviosa töödest sai tehtud ikkagi tema puhkuse ajal. Nüüd julgen väita, et ühest küljest on meie remont aeglane kuna Sohni teeb seda eelkõige nädalalõppudel ja ega ei saa eeldada, et ta jaksaks siin kodus peale väsitavat töönädalat veel täispikki päevi remondi näol lisaks teha. Teiseks on meie remont olnud aeglane rahadega m

Maja mõtted

Inimene ikka tahab seda, mida tal pole. Ja ütle mulle üks inimene, kes pole kasvõi kuskil sügaval sügaval enda sees unistanud oma majast. Meie korter on jõudnud lõpuks nii kaugele, et põrandad, laed on olemas ning enamus liistutki pandud. Tööd on vaja teha veel mööbli ja kodu hubasemaks muutmise kallal. Sohnil on suur hirm, et töö saab ükskord otsa, sest maja jutt tuleb päevakorda iga nädal. Tänagi saatis ta mulle ühe KV müügikuulutuse. Me niigi kolisime väiksesse alevikku korterisse, sest ega me kuhugi suurlinna kodu jaoks poleks pangast laenu saanud. Raha oli tagataskust korteri ostuks võtta ja last ka veel ei olnud. Asi siis oma kott kaenlasse võtta ning kasvõi džunglisse elama põrutada on?  Meile oli seda kolimist vaja ja ütlen ausalt, et eks ma ise läksin lihtsalt vooluga kaasa. Tegelikult meil mõlemal oli see mõte, et vaatame, mis saab. Kõik käis kuidagi nii spontaanselt ning ma ei kahetse selle juures mitte kui midagi. Korterit ostes olime 100% kindel, et see on kõigest üks vahe