Otse põhisisu juurde

Ossa püha püss!


Ossa püha püss! Ma olen ühel ajal nii ärevil kui ka segaduses ja mõtlen siin pingsalt, mida küll oma ajaga peale hakata. Miks? Sohni läks Frediga maale ja mina jäin koju, et endale seda enda aega võtta ja tegelikult plaanisin tööd teha. Kui hästi läheb, siis lähen teen ühe mõnusa pika jalutuskäigu ka veel. Polegi sellist pikemat tiiru terve igaviku teha saanud. 

Ma tegelikult mõtlesin, et see sigala, mis hetkel meie kodus valitseb on vaja ära kraamida, kuid mitte kuidagi ma ei raatsi seda vähest aega selle peale kulutada. Pealegi pole ma Fredist veel nii pikalt korraga eemal olnud. Totaalselt võõras tunne. Ma tean, et nad saavad Sohniga väga hästi hakkama, kuid lihtsalt see tunne, et sul pole kontrolli asjade üle ning kuna ma ise olen kogu aeg Frediga ninapidi koos, siis on lapsega tekkinud oma rütm.

Imetamise vähendamisega oleme ka nii kaugele jõudnud, et ainult uinuma jäämiseks vajab Fredi tissi, kuid autosõitudel jääb ka ilma selleta kenasti magama. Pealegi, kui mind silmapiiril ei ole, siis tal ei tule pähe seda nõuda. Issake missuguse vabaduse see tegelikult annab kuigi viis minutit peale meespere lahkumist ma juba helistasin, sest tahtsin kindel olla, et Sohni võtab ikka Fredil mütsi peast ja tegelikult tahtsin ühe kõrvaga kuulda ega Fredi ei nuta. Vahepeal mõtlesin, et ma ikka lähen nendega kaasa, kuid siis sain aru, et Fredi vajab minust puhkust ja mina temast ning Sohnil pole olnud korralikult seda poja-isa aega. Tegelikult olen ise ka viimased kaks päeva paras tige tikker olnud mistõttu ma kahtlustan, et vajasin enese teadmata veidi hingamisruumi.

Pealegi viimaseid uudiseid silmas pidades läheb Sohni seekord kuuks ajaks Soome kuna nüüd seati töörändele piirangud. Ma arvasin, et ilma eriolukordadeta seda ei tehta, kuid võta näpust. Kuu aega samas pole nii hull kui kahe kuune periood, mille kevadise koroonalainega kenasti üle elasin. Närvi ajab mustaks ikka ja pole saladus, et kogu see koroona trall ajab kopsu üle maksa. Sellele mõeldes, et mind ootab Fredi kuu aega kahekesi olemist, siis proovin seda piskukest, mis mulle nüüd anti võimalikult maksimaalselt ära kasutada. Mine tea kuna seda veel saab 😂.


Adios amigos!


Hei, armas blogi külastaja! Kui sulle meeldis lugeda seda postitust ning tekkis huvi meie tegemistel ja mõtetel silma peal hoida, siis saad meid jälgida Facebookis ja Instagramis 😉.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Lapsed, surnuaed ja vaimud

Kindlasti mäletate ütlust, et kui majas vilistad siis maja läheb põlema. Selline vanarahva peen hirmutamistaktika, sest kes see viitsib vilinat kuulata. Ma ei saa aru miks otse ei öeldud, et lõpeta ära kuna see käib närvidele vaid mõeldi välja selline ütlus. Või näiteks see uskumus, et kui leib maha kukub siis sinu peret ootab ees näljaaeg. Ei teagi, kuidas seda nüüdsel ajal võtta, kas näljaajaks võib pidada perioode, kus raha pole poest lõhet ja kalamarja osta või singi asemel pead ostukorvi keeduvorsti suskama. Kui nii, siis me ei pidanud selleks leivaviilu maha kukutama vaid piisas sellestki kui viisime auto hooldusesse. Ja kui peegli veel ära lõhud, siis seitse aastat õnnetut armastust nagu niuhti olemas. Milleks see viimane ütlus küll hea oli? Mina ei suutnud sellele mitte mingisugust loogilist seletust leida, kuid kui väiksena sai oma esimene peegel ära lõhutud, siis panin paar pisarat just nimelt selle õnnetu armastuse osa pärast. See seitse aastat tundus talumatult pikk aeg 😂

Mis meil kodus toimub? AINULT ARENG

Sohni pani Soome poole ajama. Muide ta sai eelmisel nädalal Tallinn-Tartu maanteel oma esimese trahvi kiiruse ületamise eest, mis oli 33 eurot 😆. Nüüd on meil viik. Igatahes seekord remondi ja sisustuse juttu. Tahtsin sellest juba eelmisel nädalal kirjutada, aga siis olid päevakorras teised teemad ja teised tujud. Oleme nüüd kolinud oma vähese varanatukese vastvalminud magamistuppa. Kohe tunda, et Sohnil oli puhkus, sest siis saab midagi alati valmis. Magamistuba on hetkel ainus tuba, kus iga viimne kui liist ja pistik on paigas. Te ei kujuta ette kui hea tunne see on. Toa valmimine võttis poolteist kuud aega. Esiteks ei teinud Sohni siin täispikki tööpäevi ja lõviosa töödest sai tehtud ikkagi tema puhkuse ajal. Nüüd julgen väita, et ühest küljest on meie remont aeglane kuna Sohni teeb seda eelkõige nädalalõppudel ja ega ei saa eeldada, et ta jaksaks siin kodus peale väsitavat töönädalat veel täispikki päevi remondi näol lisaks teha. Teiseks on meie remont olnud aeglane rahadega m

Maja mõtted

Inimene ikka tahab seda, mida tal pole. Ja ütle mulle üks inimene, kes pole kasvõi kuskil sügaval sügaval enda sees unistanud oma majast. Meie korter on jõudnud lõpuks nii kaugele, et põrandad, laed on olemas ning enamus liistutki pandud. Tööd on vaja teha veel mööbli ja kodu hubasemaks muutmise kallal. Sohnil on suur hirm, et töö saab ükskord otsa, sest maja jutt tuleb päevakorda iga nädal. Tänagi saatis ta mulle ühe KV müügikuulutuse. Me niigi kolisime väiksesse alevikku korterisse, sest ega me kuhugi suurlinna kodu jaoks poleks pangast laenu saanud. Raha oli tagataskust korteri ostuks võtta ja last ka veel ei olnud. Asi siis oma kott kaenlasse võtta ning kasvõi džunglisse elama põrutada on?  Meile oli seda kolimist vaja ja ütlen ausalt, et eks ma ise läksin lihtsalt vooluga kaasa. Tegelikult meil mõlemal oli see mõte, et vaatame, mis saab. Kõik käis kuidagi nii spontaanselt ning ma ei kahetse selle juures mitte kui midagi. Korterit ostes olime 100% kindel, et see on kõigest üks vahe