Otse põhisisu juurde

Rasketest aegadest aitab alati üle saada üks priske kogus naeru

Selles karantiinis aitab mõistuse tervena hoida ikka üks eluterve huumor ja südamest tuleva naeru poolt vallandatud õnnehormoonid. Koomikud on mind aidanud ka kõige mustematel eluperioodidel. Nad on mulle tuge pakkunud raseduse ajal, kui segi pööratud hormoonid minu tujudega igasugu vingerpussi tegid. Nad on olnud minu parimad seltsilised, kui ma ennast väsinuna või üksikuna tunnen. Ausalt hetkel, kui Sohni on Soomes, olen ma stand-upidelt tolmukihi maha pühkinud ja veedan jälle peale pikka pausi "sedasamust oma aega" neid vaadates. 

Praegust olukorda meeles pidades tuleb hoida positiivset meelt, hoida oma huumorisoont töös, toitsa seda uute ja huvitavate naljade ja tähelepanekutega elust enesest. Kusjuures Sohni tutvustas mulle kogu seda stand-up comedy maailma. Andsin sellele sõrme, kuid see võttis mu kaks kätt. Seetõttu mõtlesin üles reastada oma viis Netflixi lemmikut. Juhul kui kellegil pole Netflixi, siis Youtube´ist on need koomikud samuti leitavad. Siin nad on: 


KOHT NR. 1. GABRIEL IGLESIAS
Sohni näitas mulle teda esimest korda kolm aastat tagasi. Saage tuttavaks Fluffiga, nii ta ennast laval kutsub. Meistriklass, sest tal on väga head naljad, mida ta vürtsitab erinevate häälte/häälitsustega. Samuti suudab ta meeletult hästi jäljendada erinevate rahvuste aktsente ja miimikat. Just kõik see lisa eristab teda kõikidest teistest koomikutest. Ühesõnaga tema on daaaaaaaa best koomik ever
Sohni on tema suur fänn, kuid rasedana muutusin mina veelgi suuremaks fänniks. Ma arvan, et me oleme teda nii Netflixis kui ka Youtube´is oma miljon korda vaadanud, siiani vaatame. Ühtlasi ootame pikisilmi tema poolt mõnda uut kava. Paar aastat tagasi kinkisin Sohnile sünnipäevaks Fluffi piletid ja käisime teda Helsingis vaatamas. Parim elamus üldse. See oli igat senti väärt. 



KOHT NR. 2. DANIEL SLOSS
Daniel on Šoti koomik, kes võib teid tumedama huumoriga naerutada, kuid pean tunnistama, et tema tähelepanekud elust-enesest on väga head. Ta võtab luubi alla näiteks usu, surma ja suhete teema. Danielini ma jõudsin tänu Tissidentide podcasti, kus temast juttu tuli ja minus suurt uudishimu tekitas. Tõttasin kohe Danieli nimelist imelooma Netflixi vaatama. Ei pettunud, ei kahetsenud ja aeg-ajalt vaatan teda ikka ja jälle. Tema tõi välja ka väga huvitava teooria suhete kohta, olles sellega juba tuhandeid paare lahku ajanud. Ma ei kujuta ette, milline see number nüüdseks on kerkinud. Ta käis hiljuti ka Tallinnas esinemas, siis kui mina temast veel mitte kui midagi ei teadnud. Nüüd kui ta peaks uuesti tulema tahaksin väga teda ka laivis esinemas näha.



KOHT NR 3. MO AMER: THE VAGABOND
Mo on tegelikult lühend nimest Mohammed. Ta on päritolult palestiinlane, kuid rännanud oma perega Ameerikasse. Ta räägib lugusid oma sirgumisest Ameerikas. Lahkab poliitilist hetkeolukorda, ja religiooni läbi enda ja oma lähedaste lugude ning kogemuste. Lisaks tutvustab oma päritolust tingitud erisusi, sellega seonduvaid olukordi jne. Kuna ta on Ameerikas olnud immigrant, siis tema naljad on väga hea vaheldus tavalistele "tülitsesin naisega või väikemehe" naljadele. Võib-olla aitab tema huumor veidi mõista, milline immigrandid igapäevaselt silmitsi seisavad. Ühesõnaga tema müüri nali on üks minu lemmikuid. Mine vaata järele. 




KOHT NR 4. RAY ROMANO
Ray peale sattusin Netflixis täiesti juhuslikult. Ma ei teadnud temast varasemalt mitte kui midagi, kuid hilisema googeldamise tulemusena selgus, et tegu on näitlejaga ja ta on näiteks oma hääle andnud Jääaja multikas tuntud Manny-le. Ta on abielus viie lapse isa. Tegelikult ta räägibki oma pikast abielust, meeste ja naiste erinevusest, seksist, lastest ja lapsevanemlusest. Väga hea huumor ja sa naerad tema naljade üle ka siis, kui sul pole lapsi. 



KOHT NR 5. ALI WONG: BABY COBRA
Et nimekiri liiga maskuliinseks ei muutuks, siis toon välja ka ühe naiskoomiku, kelleks on Ali Wong. Oma viimases shows on ta rase ja ma arvan, et seetõttu mulle ta ka meeldis ja nii mõneski naljas ma suutsin temaga samastuda (ma siinkohal ei mõtle seksi, eksole). Tegelikult pole Ali mu lemmikute lemmik. Hoiatan selles shows ta lahkab väga avameelselt ja palju oma voodielu ja voodipartnereid.  Ta oli siis rase niiet igati mõistetav. Kuid tema naljad on kohati lausa nii avameelsed, et konservatiivsus lõi minus üsna mitmel korral välja. Naiskoomikutega on üldse mul natukene raskusi, sest minu kaalukauss kaldub alati meeste huumori poole. 

Kui jätta Netflix kõrvale, siis naistest on tegelikult minu hetkelemmik hoopiski Sarah Millican. Ta on UK koomik ja väga omapärase hääletämbriga. Ta teeb juttu elust-olust näiteks oma lahutusest, uuest suhtest aga ka oma kassidest. Keskmisest kogukamana teeb ta nalja ka oma kaalunumbri üle, millega ta tegelikult mu südame võitiski. Minge otsige ta Youtube´ist ülesse ja nautige. 


Naerge terviseks!

Hei, kirjutage oma lemmik koomik siia alla kommentaaridesse. Hea meelega teen uute ja huvitavate naljadega tutvust, sest Sohni on teadmata aeg eemal ja üksildasi õhtuid, mida sisustada võib mul veel palju olla 😀.



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Lapsed, surnuaed ja vaimud

Kindlasti mäletate ütlust, et kui majas vilistad siis maja läheb põlema. Selline vanarahva peen hirmutamistaktika, sest kes see viitsib vilinat kuulata. Ma ei saa aru miks otse ei öeldud, et lõpeta ära kuna see käib närvidele vaid mõeldi välja selline ütlus. Või näiteks see uskumus, et kui leib maha kukub siis sinu peret ootab ees näljaaeg. Ei teagi, kuidas seda nüüdsel ajal võtta, kas näljaajaks võib pidada perioode, kus raha pole poest lõhet ja kalamarja osta või singi asemel pead ostukorvi keeduvorsti suskama. Kui nii, siis me ei pidanud selleks leivaviilu maha kukutama vaid piisas sellestki kui viisime auto hooldusesse. Ja kui peegli veel ära lõhud, siis seitse aastat õnnetut armastust nagu niuhti olemas. Milleks see viimane ütlus küll hea oli? Mina ei suutnud sellele mitte mingisugust loogilist seletust leida, kuid kui väiksena sai oma esimene peegel ära lõhutud, siis panin paar pisarat just nimelt selle õnnetu armastuse osa pärast. See seitse aastat tundus talumatult pikk aeg 😂

Mis meil kodus toimub? AINULT ARENG

Sohni pani Soome poole ajama. Muide ta sai eelmisel nädalal Tallinn-Tartu maanteel oma esimese trahvi kiiruse ületamise eest, mis oli 33 eurot 😆. Nüüd on meil viik. Igatahes seekord remondi ja sisustuse juttu. Tahtsin sellest juba eelmisel nädalal kirjutada, aga siis olid päevakorras teised teemad ja teised tujud. Oleme nüüd kolinud oma vähese varanatukese vastvalminud magamistuppa. Kohe tunda, et Sohnil oli puhkus, sest siis saab midagi alati valmis. Magamistuba on hetkel ainus tuba, kus iga viimne kui liist ja pistik on paigas. Te ei kujuta ette kui hea tunne see on. Toa valmimine võttis poolteist kuud aega. Esiteks ei teinud Sohni siin täispikki tööpäevi ja lõviosa töödest sai tehtud ikkagi tema puhkuse ajal. Nüüd julgen väita, et ühest küljest on meie remont aeglane kuna Sohni teeb seda eelkõige nädalalõppudel ja ega ei saa eeldada, et ta jaksaks siin kodus peale väsitavat töönädalat veel täispikki päevi remondi näol lisaks teha. Teiseks on meie remont olnud aeglane rahadega m

Maja mõtted

Inimene ikka tahab seda, mida tal pole. Ja ütle mulle üks inimene, kes pole kasvõi kuskil sügaval sügaval enda sees unistanud oma majast. Meie korter on jõudnud lõpuks nii kaugele, et põrandad, laed on olemas ning enamus liistutki pandud. Tööd on vaja teha veel mööbli ja kodu hubasemaks muutmise kallal. Sohnil on suur hirm, et töö saab ükskord otsa, sest maja jutt tuleb päevakorda iga nädal. Tänagi saatis ta mulle ühe KV müügikuulutuse. Me niigi kolisime väiksesse alevikku korterisse, sest ega me kuhugi suurlinna kodu jaoks poleks pangast laenu saanud. Raha oli tagataskust korteri ostuks võtta ja last ka veel ei olnud. Asi siis oma kott kaenlasse võtta ning kasvõi džunglisse elama põrutada on?  Meile oli seda kolimist vaja ja ütlen ausalt, et eks ma ise läksin lihtsalt vooluga kaasa. Tegelikult meil mõlemal oli see mõte, et vaatame, mis saab. Kõik käis kuidagi nii spontaanselt ning ma ei kahetse selle juures mitte kui midagi. Korterit ostes olime 100% kindel, et see on kõigest üks vahe