Otse põhisisu juurde

Miks need netipoed minuga koostööd ei tee?

Kurgijupp kuulub tihtilugu Fredi avastusretkede arsenali. Jube hea on uudistada ja samal ajal kurki närida.


Meil hakkab jõulutralli ajakava ning pühadeplaan vaikselt ilmet võtma. Vaja on veel tegelikult kingid osta, mida me pole endiselt teinud. Ja me pole endiselt kodu kaunistanud (välja arvatud ühed jõulutuled aknal) ega kuuske tuppa toonud. Tundub, et kõik on taas viimasele minutile jäänud, mis on üdini meielik. Sohni üldse vahepeal mõtles, et veedame selle aasta jõulud oma pisikese pere keskel ning iga-aastane sadu kilomeetreid pikk teekond ühe pere juurest teise juurde jääb seekord ära. Kuid kuna Sohni on nüüd pikemalt Soomes ning tuleb alles järgmisel nädalal koju, siis mina kibelen küll jõulude ajal korteriseinte vahelt korrakski välja. Sohni pere juures on planeeritud 10 euro väärtuses loosipakid ja ma tahan need enne järgmist nädalat kindlasti ära osta. 

Ma muidugi ei kujuta ette, mida ma kingituse pakki pistan. Õigemini, ma tahan kõik kingid osta mugavalt kodust lahkumata, aga ükski paganama netipood ei tee minuga koostööd. Või SEB lihtsalt jupsib? Sinsay e-poes olen juba viis korda uuesti ostukorvi täitnud, igakord on maksmisel mingisugune error ja ostukorvi sisu lihtsalt kustutatakse ära. Ma olen sigatige, täpselt nii tige kui härg kelle nina all lehvitatakse viimased pool tundi juba punast rätti. Lõpuks, kui soovisin endale House soodukatelt paar lihtsat särki soetada, sest ikkagi mega soodukas, siis peale kolmandat katset mu kõrvust ja ninast hakkas auru välja pahisema. Mis toimub, taevane arm?

Ma alles eelmisel nädalal lolli peaga mõtlesin Frediga minna bürootarvete poodi. See oli uskumatult halb mõte. Arvata võib, et noorhärra on võtnud jalad alla ja suutis põhjustada suuremat sorti lapsele omase kaose. Mis sa teed kui lapse jalad on kiiremad kui minu reaktsioonivõime. Lisa siia veel üks aeglane teenindus, sest poe kassasüsteem kiiluks koguaeg kinni. Nii kui ma vähegi ostetavale kraamile keskendusin, suutis Fredi juba nii mõndagi korda saata. Liimiriiuli pühkis ta ühe käe liigutusega puhtaks. Järgmisel hetkel oli tal marker hammaste vahel. Õnneks tuli teenindaja mulle appi Fredi põhjustatut likvideerima. Ma mõistan, et laps on laps, aga temaga kahekesi shoppamine ei kuulu teps mitte lõõgastavate tegevuste kategooriasse. Mistõttu on mõistetav, et proovin kõik jõulukingid leida e-poodidest, kuid kuna ma nüüd olen nende peale ka kuratlikult tige, siis ma tõsimeeli mõtlen Frediga koos kuhugi keskusesse shoppama minna. 

Ma tegelikult pole üldse nii kuri ja tige ja pahane inimene. Tundub, et mind pole õnnistatud pika süütenööriga 😀.

Pakkuge häid kingiideid, mis jäävad 10 euro väärtusesse? Oleks suureks abiks 😆.

Selline eluolu!


Adios amigos!


Hei, armas blogi külastaja! Kui sulle meeldis lugeda seda postitust ning tekkis huvi meie tegemistel ja mõtetel silma peal hoida, siis saad meid jälgida Facebookis ja Instagramis 😉.












Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Lapsed, surnuaed ja vaimud

Kindlasti mäletate ütlust, et kui majas vilistad siis maja läheb põlema. Selline vanarahva peen hirmutamistaktika, sest kes see viitsib vilinat kuulata. Ma ei saa aru miks otse ei öeldud, et lõpeta ära kuna see käib närvidele vaid mõeldi välja selline ütlus. Või näiteks see uskumus, et kui leib maha kukub siis sinu peret ootab ees näljaaeg. Ei teagi, kuidas seda nüüdsel ajal võtta, kas näljaajaks võib pidada perioode, kus raha pole poest lõhet ja kalamarja osta või singi asemel pead ostukorvi keeduvorsti suskama. Kui nii, siis me ei pidanud selleks leivaviilu maha kukutama vaid piisas sellestki kui viisime auto hooldusesse. Ja kui peegli veel ära lõhud, siis seitse aastat õnnetut armastust nagu niuhti olemas. Milleks see viimane ütlus küll hea oli? Mina ei suutnud sellele mitte mingisugust loogilist seletust leida, kuid kui väiksena sai oma esimene peegel ära lõhutud, siis panin paar pisarat just nimelt selle õnnetu armastuse osa pärast. See seitse aastat tundus talumatult pikk aeg 😂

Mis meil kodus toimub? AINULT ARENG

Sohni pani Soome poole ajama. Muide ta sai eelmisel nädalal Tallinn-Tartu maanteel oma esimese trahvi kiiruse ületamise eest, mis oli 33 eurot 😆. Nüüd on meil viik. Igatahes seekord remondi ja sisustuse juttu. Tahtsin sellest juba eelmisel nädalal kirjutada, aga siis olid päevakorras teised teemad ja teised tujud. Oleme nüüd kolinud oma vähese varanatukese vastvalminud magamistuppa. Kohe tunda, et Sohnil oli puhkus, sest siis saab midagi alati valmis. Magamistuba on hetkel ainus tuba, kus iga viimne kui liist ja pistik on paigas. Te ei kujuta ette kui hea tunne see on. Toa valmimine võttis poolteist kuud aega. Esiteks ei teinud Sohni siin täispikki tööpäevi ja lõviosa töödest sai tehtud ikkagi tema puhkuse ajal. Nüüd julgen väita, et ühest küljest on meie remont aeglane kuna Sohni teeb seda eelkõige nädalalõppudel ja ega ei saa eeldada, et ta jaksaks siin kodus peale väsitavat töönädalat veel täispikki päevi remondi näol lisaks teha. Teiseks on meie remont olnud aeglane rahadega m

Maja mõtted

Inimene ikka tahab seda, mida tal pole. Ja ütle mulle üks inimene, kes pole kasvõi kuskil sügaval sügaval enda sees unistanud oma majast. Meie korter on jõudnud lõpuks nii kaugele, et põrandad, laed on olemas ning enamus liistutki pandud. Tööd on vaja teha veel mööbli ja kodu hubasemaks muutmise kallal. Sohnil on suur hirm, et töö saab ükskord otsa, sest maja jutt tuleb päevakorda iga nädal. Tänagi saatis ta mulle ühe KV müügikuulutuse. Me niigi kolisime väiksesse alevikku korterisse, sest ega me kuhugi suurlinna kodu jaoks poleks pangast laenu saanud. Raha oli tagataskust korteri ostuks võtta ja last ka veel ei olnud. Asi siis oma kott kaenlasse võtta ning kasvõi džunglisse elama põrutada on?  Meile oli seda kolimist vaja ja ütlen ausalt, et eks ma ise läksin lihtsalt vooluga kaasa. Tegelikult meil mõlemal oli see mõte, et vaatame, mis saab. Kõik käis kuidagi nii spontaanselt ning ma ei kahetse selle juures mitte kui midagi. Korterit ostes olime 100% kindel, et see on kõigest üks vahe