Otse põhisisu juurde

Transformer nõudepesumasin jõuludeks

Hinga, hinga, hinga, hinga veel üks kord häästi sügavalt sisse. Ma olen nüüd valmis. Tegelikult pole, aga selle asjaga tuleb ühele poole saada. Kas nüüd või mitte kunagi? 5, 4, 3, 2, 1 siit see tuleb! Minu teraapia nurgake avane.

Olete valmis? Ma tean, et jõululaupäeval oleks ehk passlikum sellega lagedale tulla, kuid kellel siis seda aega ja mahti on minul siia kirjutama tulla ja teil lugema, eks. Kui me algselt mõtlesime Sohniga üksteisele kingid teha ning need 24. detsembril muside, kallide, kummarduste ja kniksude saatel üksteisele üle anda, siis te eksite. Plaan muutus hetkest, kui Sohni pakkus välja, et võiksime teha hoopiski suure kingituse meile kõigile. Kui nüüd väga väga väga aus olla, siis eelkõige minule. Ma pakun, et see oleks olnud mu elu kalleim kingitus. Nimelt Sohni mõtles kingitusena nõudepesumasinat. Sekundi jagu ma isegi mõtlesin, et uhhhh milline VASTAPANDUMATULT TÄHELEPANELIK JA HOOLIV ISEND see minu Sohni ikka on. Kuid see kestis sekundi. Hea küll, veidi kauem ega mu süda jääst pole, eksole. 

Siis saime teada, et auto vajab suuremat remonti. Jälle detsembri kuus nagu eelmisel aastalgi. Kuradi plekirisu selline. Hoidsin hinge kinni kui Sohni autojuppe tellis, kuid lugesin igat senti, sest ma lausa vajan seda nõudepesumasinat. Näiteks loobusime kunstkuuse soetamisest. Tegelikult sellise uudise peale kadus igasugune jõulutunne ja kaunistamise isu. Kuna auto remontimine oli ainus probleem, millele Sohni hetkel mõelda suutis, siis jõulukingituse teemat me enam ei puudutanud. 

Mõistetav, auto viib meid punktis A punkti B ja kuna see enam ei käivitunud, siis ilmselgelt tuli kiiremas korras tegutseda. Sohni oli sunnitud käised üles käärima ja oma sõrmed õliseks tegema, et starter ära vahetada, kuid me peame veel umbes mine-pekki-kui-palju-juppe-vahetama, kuid see selleks. Kuna ta auto aku maha võttis, siis auto makk nõudis koodi, mida meil polnud. Pole siiani niiet me peame hetkel ringi sõitma kuulates minu poolikuid viisijuppe igast süldilaulust, sest ma oskan otsast lõpuni laulda ainult ühte unelaulu, mida autos lauldes võib tekitada liiklusohtliku olukorda kuna see mõjub tihtilugu Sohnile paremini kui Fredile. Ühesõnaga ma käisin Stikis uurimas, et kuidas ja kust me selle koodi saame ning mulle teatati, et kõik on tehtav. Pole probleemi, eks.

Eile hommikul, kui olin magamata ja eriti näljane teatas Sohni, et ta tellis midagi. Mis, üllatus üllatus täna kohale tuli. Ja ma ütlen kohe etteruttavalt ära, et see on nüüd siis meie jõulukink või nii. Ma panin tikutopsi võrdluseks, et te !#**#?! saaksite aru, et see pole nõudepesumasinale ligilähedalgi. Juhul muidugi, kui see pole mingi transformer autost tuletatud uus kodumasinate sari. Amazonist võib kõike oodata. 

Et nagu 😒. Ei anna mitte kuidagi nõudepesumasina mõõtleid välja 😂
See on siis koht kuhu meie nõudepesumasin peaks minema. Emm, mul on kehv silmamõõt, aga no MITTE NII KEHV 😂.

Mul on ütlemata hea meel, et sa oled nii kaua juba vastu pidanud. Teate, seal, minule näkku naeratavas pakis, on automakk. Sa ehk hõõrusid oma silmi, kaheldes, kas sa lugesid ikka õigesti. Mul pole mitte mingisugune probleem seda korrata. See, seal kasti sees on AUTOMAKK, mis läks maksma 190 euri, mis on päris märkimisväärne amps nõudepesumasina eelarvest. Anna veel mehele hingamisruumi, et ta saaks teha zennnn ja mõelda auto remontimisele. Kui ma pärisin, et mis siis nõudepesumasina mõttest sai, siis tal vaesekel läks nõudepesumasin üldse meelest. 

Mis ma oskan öelda lihtsalt...

Allikas: GIPHY.com

Ma saan ühtepidi aru, et meeste aju töötab teistmoodi kui naiste aju. Paljud on kindlasti minuga päri. Vahel nad suudavadki mõelda ainult ühele probleemile korraga nagu Sohni mõtles ainult autole. Ta peab olema Soomes, samal ajal ootama autojuppe, et siis nende kohale jõudmise järel, panna autodoktori juurde remondiaeg. Kõik see närib hirmsat moodi. Ja kaua sa kuulad tagaistmel heledalt kraaksuvat naist. Arusaadav. Aga...ei, mul pole enam midagi lisada, kui siis ainult, et see "kink" jääb mulle elu lõpuni meelde. 

Kui nüüd vaadata asja positiivsest küljest (ma tegelikult proovingi seda kõike läbi huumoriprisma võtta, loodan, et Sohni ka saab sellest aru) siis järgmine nädal algab Sohnil jõulupuhkus. Ma nüüd kavatsen autos uut MAKKI kuulata seni kuni Sohni köögis nõusid peseb. Sohni, kuidas sulle see plaan meeldiks? 😂

Nii saingi hingelt ära ja ma loodan, et ma seda makki väga pikalt Sohnile nina alla ei hõõru 😂. Võib-olla ehk kõik järgnevad jõulud. 
Allikas: GIPHY.com

Uhh, ma peaksin sellega juba harjunud olema, sest Sohni on mega vigurivänt.

Adios amigos!



Hei, armas blogi külastaja! Kui sulle meeldis lugeda seda postitust ning tekkis huvi meie tegemistel ja mõtetel silma peal hoida, siis saad meid jälgida Facebookis ja Instagramis 😉.










Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Lapsed, surnuaed ja vaimud

Kindlasti mäletate ütlust, et kui majas vilistad siis maja läheb põlema. Selline vanarahva peen hirmutamistaktika, sest kes see viitsib vilinat kuulata. Ma ei saa aru miks otse ei öeldud, et lõpeta ära kuna see käib närvidele vaid mõeldi välja selline ütlus. Või näiteks see uskumus, et kui leib maha kukub siis sinu peret ootab ees näljaaeg. Ei teagi, kuidas seda nüüdsel ajal võtta, kas näljaajaks võib pidada perioode, kus raha pole poest lõhet ja kalamarja osta või singi asemel pead ostukorvi keeduvorsti suskama. Kui nii, siis me ei pidanud selleks leivaviilu maha kukutama vaid piisas sellestki kui viisime auto hooldusesse. Ja kui peegli veel ära lõhud, siis seitse aastat õnnetut armastust nagu niuhti olemas. Milleks see viimane ütlus küll hea oli? Mina ei suutnud sellele mitte mingisugust loogilist seletust leida, kuid kui väiksena sai oma esimene peegel ära lõhutud, siis panin paar pisarat just nimelt selle õnnetu armastuse osa pärast. See seitse aastat tundus talumatult pikk aeg 😂

Mis meil kodus toimub? AINULT ARENG

Sohni pani Soome poole ajama. Muide ta sai eelmisel nädalal Tallinn-Tartu maanteel oma esimese trahvi kiiruse ületamise eest, mis oli 33 eurot 😆. Nüüd on meil viik. Igatahes seekord remondi ja sisustuse juttu. Tahtsin sellest juba eelmisel nädalal kirjutada, aga siis olid päevakorras teised teemad ja teised tujud. Oleme nüüd kolinud oma vähese varanatukese vastvalminud magamistuppa. Kohe tunda, et Sohnil oli puhkus, sest siis saab midagi alati valmis. Magamistuba on hetkel ainus tuba, kus iga viimne kui liist ja pistik on paigas. Te ei kujuta ette kui hea tunne see on. Toa valmimine võttis poolteist kuud aega. Esiteks ei teinud Sohni siin täispikki tööpäevi ja lõviosa töödest sai tehtud ikkagi tema puhkuse ajal. Nüüd julgen väita, et ühest küljest on meie remont aeglane kuna Sohni teeb seda eelkõige nädalalõppudel ja ega ei saa eeldada, et ta jaksaks siin kodus peale väsitavat töönädalat veel täispikki päevi remondi näol lisaks teha. Teiseks on meie remont olnud aeglane rahadega m

Maja mõtted

Inimene ikka tahab seda, mida tal pole. Ja ütle mulle üks inimene, kes pole kasvõi kuskil sügaval sügaval enda sees unistanud oma majast. Meie korter on jõudnud lõpuks nii kaugele, et põrandad, laed on olemas ning enamus liistutki pandud. Tööd on vaja teha veel mööbli ja kodu hubasemaks muutmise kallal. Sohnil on suur hirm, et töö saab ükskord otsa, sest maja jutt tuleb päevakorda iga nädal. Tänagi saatis ta mulle ühe KV müügikuulutuse. Me niigi kolisime väiksesse alevikku korterisse, sest ega me kuhugi suurlinna kodu jaoks poleks pangast laenu saanud. Raha oli tagataskust korteri ostuks võtta ja last ka veel ei olnud. Asi siis oma kott kaenlasse võtta ning kasvõi džunglisse elama põrutada on?  Meile oli seda kolimist vaja ja ütlen ausalt, et eks ma ise läksin lihtsalt vooluga kaasa. Tegelikult meil mõlemal oli see mõte, et vaatame, mis saab. Kõik käis kuidagi nii spontaanselt ning ma ei kahetse selle juures mitte kui midagi. Korterit ostes olime 100% kindel, et see on kõigest üks vahe