Otse põhisisu juurde

Meie tutvumislugu VOL.2. Ta viis mu metsa vahele!?

Ülejärgmine päev pärast pikka pidu kutsus Sohni mind õhtul välja. Nüüd pange ennast valmis.
Oh issand, see on nii piinlik kuigi olen seda Sohnile ka korduvalt rääkinud. Praegu tagasi mõeldes hakkan ikka veel tahtmatult punastama. Olete valmis? Ma sain aru, et ma ei mäleta Sohni nägu, detailid olid paraja udulooriga kaetud. Pärisin õelt abi, äkki tema mäletas, milline noormees täpsemalt välja näeb. Eip, ka tema ütles, et ei mäleta mitte mingisuguseid detaile, mis mind kuidagi aitaks. Faaaakkk, kuidas ma teda ära tunnen? Juba ma kujutasin ette, kuidas ma mingi võõra mehe juurde kõnnin, naeratav nägu peas. Tõenäosus selliseks intsidendiks on suur, sest pidime kokku saama ühe kebabiputka juures, mis paiknes üsna suure autoparkla ääres ja seda ümbritsesid kortermajade rägastik. Hea küll, eestlasi tunned kaugelt ära, aga hallloooo me asume piirkonnas, kus neid on jalaga segada. 

Närv oli ikka päris suur sees, aga ausalt uudishimu oli suurem😂. Läksin kohale ja jumalale tänu oli see koht inimtühi ning mul polnud võimalik mingi lambi Antsuga juttu tegema minna. Nägin kaugel parkla nurgast liikumist ja läheneva noormehe kehahoiakus ja kõnnakus tundus juba midagi üsna tuttavat. Tema see oligi ja mälupildid hakkasid ka omale kohale loksuma. Rääkisime juttu ning Sohni tegi ettepaneku jalutama minna. Miks ka mitte, eks.

Nii ta mind juhatas parki. Sealt edasi möödusime mingisugusest minigolfi keskusest, kui järsku suunas ta mind meist paremale jäävale muruplatsile, üle mille lookles kitsas sissetallatud rada, mis viis taamal asuva metsatuka juurde. Tuhat mõtet kerisid nagu filmilint mu peas, sest no rada kuhugi mujale ei hargnenud, see kulges ainult otse. Pidime kõndima hanereas ja ma lasin Sohnil ees minna. Ise peas mõtlesin, et hea küll, kui tegemist on mingi perverdiga siis saan veel ennast kaitsta või noh vähemalt on võimalus tuttavat teed pidi tagasi joosta. Saate aru küll, et maamunal elab igasuguseid karvaseid ja sulelisi ning parem karta kui kahetseda 😀. Sohni jalutas minu ees ja ütles veel mulle, et olen eriti julge neiu, et niimoodi võõrale inimesele järgnen kuhugi metsa alla. Muigasin kuidagi selle peale ise samal ajal mõeldes tagavara plaane põgenemiseks. Alati peab mitu tagavaraks olema. Kui jõudsime juba metsa äärde, siis küsis Sohni, et kas ma tean kui kiiresti inimese silmad harjuvad pimedusega. 

Nagu mida? Miks selline küsimus? Kas peaksin juba praegu jooksu pistma? 

Ilmselgelt oli mu aju veidi halvatud ja õigesti ei suutnud ma sellele igal juhul vastata. Me jõudsime sinna metsatuka alla ja täitsa lõpp kui lahe see koht oli nagu mingisugune muinasjutu mets. Reaalselt oli see kuidagi nii teistsugune. Olin täitsa pahviks löödud ja idee punuma pista oli ammu ilma ununenud. Vaatasin ainult suu ammuli ringi.

Väike jalutuskäik venis päris pikale, sest kaks parajat tatrvaveskit said kokku ja juttu muudkui aina jätkus ja jätkus. Isegi praegugi ma mõtlen, et millest meil toona nii palju rääkida üldse oli. Suundusime kuskil majade vahelt tagasi varasemalt kohtumispaigaks määratud kebabiputka juurde, kus igaüks läks oma teed. Üksi, oma peatuskohta suundudes  jõudsin veel mõelda, et küll olen ikka toreda inimesega tuttavaks saanud. Ta jättis sellise muheda selli mulje, tegi nalja ja uskumatult lihtne oli temaga suhelda. Ainus asi, mis tema puhul sellel esimesel jalutuskäigul silma jäi oli see, et ta oli paras tähenärija 😂. Ei teagi, millest see tulenes, sest nüüd ta küll sellina pole käitunud.

Need, kes mõtlesid, et saavad lugeda midagi riivatut, siis pidite küll pettuma. Sorry, me oleme Sohniga ikka korralikud inimesed (vähemalt enda arust 😜). Aitab küll selleks korraks.

Tsaooooo!



Hei, armas blogi külastaja! Kui sulle meeldis lugeda seda postitust ning tekkis huvi meie tegemistel ja mõtetel silma peal hoida, siis saad meid jälgida selle blogi kaudu (paremal rippmenüüs leiad JÄLGI nupu), Facebookis ja Instagramis @kunasohnikojutuleb 😉.



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Lapsed, surnuaed ja vaimud

Kindlasti mäletate ütlust, et kui majas vilistad siis maja läheb põlema. Selline vanarahva peen hirmutamistaktika, sest kes see viitsib vilinat kuulata. Ma ei saa aru miks otse ei öeldud, et lõpeta ära kuna see käib närvidele vaid mõeldi välja selline ütlus. Või näiteks see uskumus, et kui leib maha kukub siis sinu peret ootab ees näljaaeg. Ei teagi, kuidas seda nüüdsel ajal võtta, kas näljaajaks võib pidada perioode, kus raha pole poest lõhet ja kalamarja osta või singi asemel pead ostukorvi keeduvorsti suskama. Kui nii, siis me ei pidanud selleks leivaviilu maha kukutama vaid piisas sellestki kui viisime auto hooldusesse. Ja kui peegli veel ära lõhud, siis seitse aastat õnnetut armastust nagu niuhti olemas. Milleks see viimane ütlus küll hea oli? Mina ei suutnud sellele mitte mingisugust loogilist seletust leida, kuid kui väiksena sai oma esimene peegel ära lõhutud, siis panin paar pisarat just nimelt selle õnnetu armastuse osa pärast. See seitse aastat tundus talumatult pikk aeg 😂

Mis meil kodus toimub? AINULT ARENG

Sohni pani Soome poole ajama. Muide ta sai eelmisel nädalal Tallinn-Tartu maanteel oma esimese trahvi kiiruse ületamise eest, mis oli 33 eurot 😆. Nüüd on meil viik. Igatahes seekord remondi ja sisustuse juttu. Tahtsin sellest juba eelmisel nädalal kirjutada, aga siis olid päevakorras teised teemad ja teised tujud. Oleme nüüd kolinud oma vähese varanatukese vastvalminud magamistuppa. Kohe tunda, et Sohnil oli puhkus, sest siis saab midagi alati valmis. Magamistuba on hetkel ainus tuba, kus iga viimne kui liist ja pistik on paigas. Te ei kujuta ette kui hea tunne see on. Toa valmimine võttis poolteist kuud aega. Esiteks ei teinud Sohni siin täispikki tööpäevi ja lõviosa töödest sai tehtud ikkagi tema puhkuse ajal. Nüüd julgen väita, et ühest küljest on meie remont aeglane kuna Sohni teeb seda eelkõige nädalalõppudel ja ega ei saa eeldada, et ta jaksaks siin kodus peale väsitavat töönädalat veel täispikki päevi remondi näol lisaks teha. Teiseks on meie remont olnud aeglane rahadega m

Jumal avita!!!!

Lehekuhja valitsejad 😅. Ühesõnaga uus nädal ja uus nädal ka lasteaias. Ma olen põgusalt maininud Fredi lasteaia teekonnast, eks. Ja selle teemaga me nüüd ka jätkame, sest ma jõudsin just koju ja mu süda tahab suurest ärevusest ja kurbusest rindkerest välja hüpata. Vähemal ma suutsin seekord lasteaiast väljuda pisarateta. Kui nii võtta, siis on seegi edusamm, sest muidu ma umbes viis minutit seisin esikus kõrv vastu ust ja mõtlesin, et lahkun sealt alles siis, kui Fredi on nutmise lõpetanud.  Vahepeal oli Fredi kaks ja pool nädalat haige ning lasteaiast eemal, mis tähendab, et hakkame jälle selle harjutamisega nullist pihta. Enne seda käisin ma temaga rühmas lõviosa kordadest kaasas. Ma pakun, et kuu aja jooksul ta jäi neljal korral ilma minuta rühma. Esimene asi, mis talle kohe üldse ei sobinud- teised ruumid. Niiet kui mindi ujuma või laulutundi, siis põnn läks totaalsesse paanikasse. Me otsustasime, et heakene küll, ei solguta teda mööda maja ringi, jäägu ta rühmaruumidesse seni kun