Otse põhisisu juurde

Poiss, tüdruk või olen üllatusmuna edasi

Olge te hoiatatud, täna juttu ainult rasedusest.



Ma olen siin blogis maininud varemgi, et marakratt pole just väga koostööaldis inimlaps olnud ja jätnud siiani oma soo enda teada (sugu jäi küsimärgi alla). Arstidel käik üldjuhul talle üldse ei meeldi ja ta lihtsalt hakkab kõhus ringi möllama nagu pöörane. Peale teist ultraheli ei teadnud me, kas peame käima ka kolmandas või mitte. Kõik ikka soovitasid minna erakliinikusse lapsesugu uurima, lisaks veel teha beebist ka 3D pilt. Esiteks need beebid seal 3D pildi peal on meie arust no nii hirmutavad ning teiseks otsustasime, et tasustatud ultraheliuuringu asemel saame seda rahakest kasutada kodu jaoks. Ühesõnaga on pakilisemaid kohti kuhu investeerida nagu näiteks parkett või laelauad. Mõnele võib näida, et oleme tõelised rotid, aga pean tõdema, et meie kaalukauss kaldub veidi kokkuhoidlikumate elustiilivalikute poole küll. Lihtsalt aeg on selline. Nii me siis arvasime, et jätame selle soo üllatuseks. Võta näpust 😂, kolmas ultraheliuuring ikkagi tuli. Küsisin Sohnilt, et kas ma uurin, mis soost meie pisike marakratt on või olen jätkuvalt üllatusmuna staatuses. Sohni teatas, et tema küll tahab teada. Asi otsustatud.

Kõhubeebiga on kõik korras ja esiklapse puhul pole ju erilist vahet, kas ta on tüdruk või poiss peaasi, et terve. Minul siiski oli mingisugune vahe, sest juba ammu olen ma tahtnud esimeseks lapseks väikest poisiklutti. Ma ei teagi miks olen nii tundnud. Sohni on minu meelest ka pigem selle poisi poolt rohkem olnud. Ühel õhtul ta teatas, et harjutab ennast vaikselt ka mõttega, et võib tulla plikatirts ja mina tema aktsiooniga ei liitunud 😄. Paljud on pakkunud (kohvipaksu pealt ennustamine pigem), et kuna mu kõht on suur ja rasedusega olen ma tunduvalt ilusamaks läinud, siis kohe kindlasti ootan poissi. Näiteks mu sugulane patsutas kord õlale ja ütles, et hoiab mulle pöialt, et ikka tüdruk tuleks. Ma täitsa mõistan teda, sest temal on mingi 5 poissi ja 2 tüdrukut. Oli vist nii, mul läheb selle pere puhul laste kokku lugemine alati sassi, sest NEID ON NII PALJU 😂😂. Mis ma siin ikka enam vahutan, asume asja kallale. 

Meil on hea meel teatada, et kõhubeebi oli eile ikka väga tubli isegi keskmisest edevam ja ei rahmeldanud ringi. Trummipõrin......


Ma ütlen ausalt, et mina hakkasin küll suurest rõõmust nutma ja hõikasin läbi pisarate  JEEEEEEE. Eelmises ultraheliuuringus öeldi ka, et suure tõenäosusega poiss, kuid ei olda päris kindel ja see pandigi küsimärgi alla. Nüüd siis 100% kindel ja oma silmaga nägin, et täitsa keradega beebi oli. Peale ultraheli helistasin kohe Sohnile. Uhh, kuidas ta oleks võinud ka seal kabinetis meiega koos olla, aga kahjuks ei saanud.
Meil see gender reveal õhupall kogub kuskil tolmu. Mõtlemegi, et kas realiseerime selle nädalavahetusel ära, et siis väikese videoklipi kaudu ka perele teatada taolisest rõõmusõnumist. Vaatame seda asja 😆. Ma praegu mõtlen, et enne kirjutame ikka blogis ja alles siis teatame perele  🙈🙊(mõni pereliige saab seda postitust lugedes ka kohe kohe teada 😉).

Mis seal ikka. Kena päeva. 



Kommentaarid

  1. Sohni saab nüüd oma kirjelduseks panna: "My son is a man trapped in a woman's body ... he'll be born in September"

    VastaKustuta
  2. Mina pean peaaegu kuu aega veel ootama, enne kui on lootust teada saada, kumba ootan (täna just pandi uh aeg paika, täpselt minu sünnipäevaks). Alguses mõtlesin ka, et jätakski üllatusbeebiks, aga uudishimu on ikka kohutavalt suur.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Lapsed, surnuaed ja vaimud

Kindlasti mäletate ütlust, et kui majas vilistad siis maja läheb põlema. Selline vanarahva peen hirmutamistaktika, sest kes see viitsib vilinat kuulata. Ma ei saa aru miks otse ei öeldud, et lõpeta ära kuna see käib närvidele vaid mõeldi välja selline ütlus. Või näiteks see uskumus, et kui leib maha kukub siis sinu peret ootab ees näljaaeg. Ei teagi, kuidas seda nüüdsel ajal võtta, kas näljaajaks võib pidada perioode, kus raha pole poest lõhet ja kalamarja osta või singi asemel pead ostukorvi keeduvorsti suskama. Kui nii, siis me ei pidanud selleks leivaviilu maha kukutama vaid piisas sellestki kui viisime auto hooldusesse. Ja kui peegli veel ära lõhud, siis seitse aastat õnnetut armastust nagu niuhti olemas. Milleks see viimane ütlus küll hea oli? Mina ei suutnud sellele mitte mingisugust loogilist seletust leida, kuid kui väiksena sai oma esimene peegel ära lõhutud, siis panin paar pisarat just nimelt selle õnnetu armastuse osa pärast. See seitse aastat tundus talumatult pikk aeg 😂

Mis meil kodus toimub? AINULT ARENG

Sohni pani Soome poole ajama. Muide ta sai eelmisel nädalal Tallinn-Tartu maanteel oma esimese trahvi kiiruse ületamise eest, mis oli 33 eurot 😆. Nüüd on meil viik. Igatahes seekord remondi ja sisustuse juttu. Tahtsin sellest juba eelmisel nädalal kirjutada, aga siis olid päevakorras teised teemad ja teised tujud. Oleme nüüd kolinud oma vähese varanatukese vastvalminud magamistuppa. Kohe tunda, et Sohnil oli puhkus, sest siis saab midagi alati valmis. Magamistuba on hetkel ainus tuba, kus iga viimne kui liist ja pistik on paigas. Te ei kujuta ette kui hea tunne see on. Toa valmimine võttis poolteist kuud aega. Esiteks ei teinud Sohni siin täispikki tööpäevi ja lõviosa töödest sai tehtud ikkagi tema puhkuse ajal. Nüüd julgen väita, et ühest küljest on meie remont aeglane kuna Sohni teeb seda eelkõige nädalalõppudel ja ega ei saa eeldada, et ta jaksaks siin kodus peale väsitavat töönädalat veel täispikki päevi remondi näol lisaks teha. Teiseks on meie remont olnud aeglane rahadega m

Jumal avita!!!!

Lehekuhja valitsejad 😅. Ühesõnaga uus nädal ja uus nädal ka lasteaias. Ma olen põgusalt maininud Fredi lasteaia teekonnast, eks. Ja selle teemaga me nüüd ka jätkame, sest ma jõudsin just koju ja mu süda tahab suurest ärevusest ja kurbusest rindkerest välja hüpata. Vähemal ma suutsin seekord lasteaiast väljuda pisarateta. Kui nii võtta, siis on seegi edusamm, sest muidu ma umbes viis minutit seisin esikus kõrv vastu ust ja mõtlesin, et lahkun sealt alles siis, kui Fredi on nutmise lõpetanud.  Vahepeal oli Fredi kaks ja pool nädalat haige ning lasteaiast eemal, mis tähendab, et hakkame jälle selle harjutamisega nullist pihta. Enne seda käisin ma temaga rühmas lõviosa kordadest kaasas. Ma pakun, et kuu aja jooksul ta jäi neljal korral ilma minuta rühma. Esimene asi, mis talle kohe üldse ei sobinud- teised ruumid. Niiet kui mindi ujuma või laulutundi, siis põnn läks totaalsesse paanikasse. Me otsustasime, et heakene küll, ei solguta teda mööda maja ringi, jäägu ta rühmaruumidesse seni kun