Otse põhisisu juurde

Sohnil oli sünnipäev



Teate ma kunagi ülikooli ajal ütlesin, et mitte kunagi oma elus ma ei vaata meeste poole, kes on lõvi tähtkujus sündinud. Oeh, ära iial ütle iial. Üks päev ma ikkagi mõtlesin, et see oli parim ära sõnumine oma elus, sest Sohni on tõesti super elukaaslane. Sellel nädalal oli Sohnil sünnipäev ja terve nädala teine pool on selle tähe all veerenud mistõttu oleme palju kodus koristanud ja vaaritanud, sest meil käis omajagu külalisi. Terve reede läks põhimõtteliselt toidu valmistamise nahka. Sohni mässas poole päevast vannitoas ja hakkas viimast plaadirida paigaldama. Sai traditsioonilist kartulisalatit tehtud ja küpsetasin koogigi, millest ma suures eufoorias polnud. Nimelt valisin seekordseks katsetuseks maapähklivõi-toorjuustukoogi. Mina ei tea, mis valesti läks, aga see kook eraldas küpsetamise ajal mega koguse rasva niiet küpsisepõhi oli rasvast läbi imbunud ja ka küpsetusvormist tilkus seda läbi, mis pani terve ahju kärssama. Maitselt oli hea ja õige rammus kõhu täis, kuid ma kahtlen, et seda kunagi uuesti teen. Võib-olla valisin vale šokolaadi selle koogi sisse või oli see maapähklivõi, mis mäkra mängis. Pole küpsetamises teab mis proff, et oskan siin kohe puusalt põhjuseid ette laduda. Samas Ragne blogis kommentaare lugedes polnud ma ainus katsetaja, kellel sama asi juhtus. 

Reedel suure tempo juures hakkas järsku mu pea valutama, mis kohe tõi esimese kõrge vererõhu häire meie elamisse. Põrutasime haiglasse sünnitusosakonda vererõhku mõõtma, sest sellise korralduse ämmaemand mulle andis. Teate see oli nagu harjutus õppustel, sest Sohnil polnud võimalik perekoolis minuga käia ja nüüd tegime kogu selle sobiva parkimiskoha otsimise ja sünnitusosakonda kiirustamise koos läbi. Pidin koridoris natuke rahunema. Ühes sünnitustoas oli just üks tita näinud ilmavalgust ning kuna olime just seal ukse taga, kus töötajad ikka sisse välja voorisid, nägi Sohni ukse prao vahelt värskelt isaks saanud mehe kaamet nägu. Sohni pidi kohe seda vaatepilti minuga jagama 😃.  Muigasin ja ütlesin, et meil on see kõik veel ees. Lõpuks sain vererõhku mõõtma ja mul polegi nii korras vererõhku raseduse ajal arstil käies olnudki ning siis ma avastasin, et olen unustanud süüa ja peavalu oli 100% sellest tingitud. Mõistus pole oma teha. Sohni arvas, et peaksime vererõhumõõtja koju soetama, aga lõpuks ütlesime nagu ühest suust, et me oleme ju nii noored ja nii imelik on seda omada, sest automaatselt oleksime nagu mingisugused vanakesed. Ma tean see on täpselt selline-mida iganes- mõtlemine üldse. See selleks.

Eile olid meil samuti külalised ja vedas ka ilmaga ning saime terve pärastlõuna järve ääres grillida ja ilma nautida, sest toas passimine oleks olnud tõeline patt. Alles õhtul suundusime rahvaga koju, nautisime kohvi ja kooki. Kas te arvate, et mul tuli meelde ka pildistada? Ei, alles täna hommikul avastasin, et pole pilte mida teiega jagada. 

Mis siis Sohnile kingiti? Kõige pealt kvaliteet kohviuba, mida me tahame juba nii väga proovida ja natukene ka maiustusi, mis talle samuti väga mokka mööda on. Minu ema ja Sohni vanemad tõid kukeseeni (mis olid pigem minusugusele seenehullule mõeldud). Lisaks sellele toodi oma aia kurki, tomatit, Martsipani õuna ja värsket kartulit, mis on nagu super. Sohnile kingiti ikka raha ka, mille eest mõtleme nüüd voodit ostma minna. Leidsime ühe iluduse järelturult ja proovin täna helistada, loodetavasti on see veel alles ja me saame sellel järel käia. Eks näis.

Täna, noh täna tundub, et viibin samuti peamise aja köögis kuigi sellise koerailmaga ei tahaks voodist üldse tõusta. Alles Sohni tuli koju kui ta juba ära läheb niiet vaaritan talle veidi toitu kaasa. Sohni ema ikka on öelnud, et hellitan teda liialt. Veidi äkki kah, aga kuna Sohni läheb pühapäeviti Soome viimase laevaga, siis esiteks, ta ööbib laevas ja hommikul põrutab sealt otse tööle mistõttu tal pole võimalust valmistada hommiku ega lõunasööki. Teiseks on tal nii pikad tööpäevad  ja kolmandaks on mul endal üks kiiks- mulle ei meeldi kunagi mõte tema tühjast kõhust. Nii ma siis pühapäeviti lõviosa veedan köögis. Ma ei kujuta ette, kas ma olen sama hoolitsev naine ka peale marakrati sündi, aga igal juhul olen Sohnit juba hoiatanud, et peale lapse tulekut on igaüks enda eest. 

Mõnusat pühapäeva!



Hei, armas blogi külastaja! Kui sulle meeldis lugeda seda postitust ning tekkis huvi meie tegemistel ja mõtetel silma peal hoida, siis saad meid jälgida selle blogi kaudu (paremal rippmenüüs leiad JÄLGI nupu), Facebookis ja Instagramis @kunasohnikojutuleb 😉.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Lapsed, surnuaed ja vaimud

Kindlasti mäletate ütlust, et kui majas vilistad siis maja läheb põlema. Selline vanarahva peen hirmutamistaktika, sest kes see viitsib vilinat kuulata. Ma ei saa aru miks otse ei öeldud, et lõpeta ära kuna see käib närvidele vaid mõeldi välja selline ütlus. Või näiteks see uskumus, et kui leib maha kukub siis sinu peret ootab ees näljaaeg. Ei teagi, kuidas seda nüüdsel ajal võtta, kas näljaajaks võib pidada perioode, kus raha pole poest lõhet ja kalamarja osta või singi asemel pead ostukorvi keeduvorsti suskama. Kui nii, siis me ei pidanud selleks leivaviilu maha kukutama vaid piisas sellestki kui viisime auto hooldusesse. Ja kui peegli veel ära lõhud, siis seitse aastat õnnetut armastust nagu niuhti olemas. Milleks see viimane ütlus küll hea oli? Mina ei suutnud sellele mitte mingisugust loogilist seletust leida, kuid kui väiksena sai oma esimene peegel ära lõhutud, siis panin paar pisarat just nimelt selle õnnetu armastuse osa pärast. See seitse aastat tundus talumatult pikk aeg 😂

Mis meil kodus toimub? AINULT ARENG

Sohni pani Soome poole ajama. Muide ta sai eelmisel nädalal Tallinn-Tartu maanteel oma esimese trahvi kiiruse ületamise eest, mis oli 33 eurot 😆. Nüüd on meil viik. Igatahes seekord remondi ja sisustuse juttu. Tahtsin sellest juba eelmisel nädalal kirjutada, aga siis olid päevakorras teised teemad ja teised tujud. Oleme nüüd kolinud oma vähese varanatukese vastvalminud magamistuppa. Kohe tunda, et Sohnil oli puhkus, sest siis saab midagi alati valmis. Magamistuba on hetkel ainus tuba, kus iga viimne kui liist ja pistik on paigas. Te ei kujuta ette kui hea tunne see on. Toa valmimine võttis poolteist kuud aega. Esiteks ei teinud Sohni siin täispikki tööpäevi ja lõviosa töödest sai tehtud ikkagi tema puhkuse ajal. Nüüd julgen väita, et ühest küljest on meie remont aeglane kuna Sohni teeb seda eelkõige nädalalõppudel ja ega ei saa eeldada, et ta jaksaks siin kodus peale väsitavat töönädalat veel täispikki päevi remondi näol lisaks teha. Teiseks on meie remont olnud aeglane rahadega m

Jumal avita!!!!

Lehekuhja valitsejad 😅. Ühesõnaga uus nädal ja uus nädal ka lasteaias. Ma olen põgusalt maininud Fredi lasteaia teekonnast, eks. Ja selle teemaga me nüüd ka jätkame, sest ma jõudsin just koju ja mu süda tahab suurest ärevusest ja kurbusest rindkerest välja hüpata. Vähemal ma suutsin seekord lasteaiast väljuda pisarateta. Kui nii võtta, siis on seegi edusamm, sest muidu ma umbes viis minutit seisin esikus kõrv vastu ust ja mõtlesin, et lahkun sealt alles siis, kui Fredi on nutmise lõpetanud.  Vahepeal oli Fredi kaks ja pool nädalat haige ning lasteaiast eemal, mis tähendab, et hakkame jälle selle harjutamisega nullist pihta. Enne seda käisin ma temaga rühmas lõviosa kordadest kaasas. Ma pakun, et kuu aja jooksul ta jäi neljal korral ilma minuta rühma. Esimene asi, mis talle kohe üldse ei sobinud- teised ruumid. Niiet kui mindi ujuma või laulutundi, siis põnn läks totaalsesse paanikasse. Me otsustasime, et heakene küll, ei solguta teda mööda maja ringi, jäägu ta rühmaruumidesse seni kun