Otse põhisisu juurde

"Vapustav" teenindus meestejuuksuris ja meie torumees on kaduma läinud

Tahame olude sunnil tuulutada oma rahakotti, raha ära anda, aga millegi pärast ei taheta tulla ja seda võtta. Naljakas kohe, sest olen kuulnud palju muret, et igal pool on tööd palju, aga näed sa, tegijatest napib. Nüüd siis oleme ise selle probleemiga korduvalt silmitsi seisnud. Mul on juba varsti selline karvane tunne, et asi on meis 😝.

Enne, kui asun torumehe kallale, alustan hoopiski Sohnile sobiva juuksuri leidmise saagast. Me oleme kolinud uude kohta ja tõesti pole siiani leidnud talle head juuksurit. Käis ühe juures, kes oli pädev ainult pea ja habeme pesemises. Lõikus ja habemepiiramine, mis proua juuksur tegi oli juba nädala pärast välja kasvanud. Oleme head tööd näinud ja see sinna alla kohe kindlasti ei klassifitseerunud. Lisaks häirisid Sohnit kõige enam tema värisevad käed 😂. Tundub, et need saidki saatuslikuks ja Sohni keeldus selle proua juurde uuesti minemast. Leidsin kohe mingisuguse meestejuuksuri salongi ja proovisin juba 4 korda sinna reedeks aega saada. Helistasin nädala alguses ja alati öeldakse, et helistage peale kella ühte uuesti, siis osatakse öelda, et kas reedel on tööl kaks või kolm juuksurit. Hea küll, helistan uuesti ja taaskord sain vastuseks, et helistage mõni teine päev peale ühte. Seekord helistasin lõpuks neljapäeval, et järgmiseks päevaks aega saada. See kõne oli pehmelt öeldes peaga vastu seina jooksmine.

Mina: "Tere, sooviks mehele mõnda vaba juuksuriaega reedeks ehk homseks?"
Juuksur: "Ja, vabu aegu on küll. Kuna sobib, kas hommiku poole, lõuna paiku, õhtu poole? Tegelikult hommiku poole on kõik ajad kinni. Meil on siin ka elavas järjekorras teenindamine, et kui aega ja viitsimist on, siis võite homme siia tulla ootama. 
Mina: "Ei, meil ei ole aega tulla elavasse järjekorda passima. Te just ütlesite, et vabu aegu on ja soovin ühe kindla aja broneerida."
Juuksur: "Kas te saate hiljem tagasi helistada, et ma siis oskan öelda, kas homme on kaks või kolm juuksurit tööl."
MA EI TEA, KAS NUTTA VÕI NAERDA, AUSALT. 😤😤😤Hoidsin ennast ikka mega tagasi ja lõpetasin kõne viisakalt. Tõesti, see oli hetk, kus ma tahtsin karjuda ja sappi pritsida. Pekki mingi papagoi olete sinna telefoni otsa palganud või?????

Ma helistasin niigi ühe ajal nagu nad korduvalt on palunud. Mis toimub? Sohni juba naeris ja ütles, et kui oma elavat fantaasiat kasutada, siis äkki seal juuksuriteenuse varjus käib tegelikult mingisugune rahapesu. Oma loogilise mõtlemisega eeldan, et juuksurile endale on hea kui ajad on broneeritud, ei roni niisama tühja tööle jalga kõlgutama ja lootma, et elavas järjekorras on kliente piisavalt. Ma ei viitsi enam kilplast mängida ja ma ei vali selle salongi numbrit enam kunagi 😡.

Jõudsin nüüd otsapidi meie torumehe juurde. Meil on korteris reguleeritavad radikad ning korterit ostes oli üleandmisaktis kirjas, et peame soojasõlme ise paigaldama soojamõõturi. Selleks on meil vaja torumehe abi ning see peab olema enne sügisest kütteperioodi algust tehtud. Käisime torumehega rääkimas ja ta tuli isegi meile, et seda asja lähemalt vaadata. Tükk aega ajasid Sohniga koridoris soojasõlmekapi juures tarka juttu, mis minu jaoks oli tõeline hiina keel, sest ma ei jaga sellest süsteemist midagi. Sohni veel küsis, et kui palju selline asi maksma lõpuks läheb. Torumees vastas lihtsalt ühe sõnaga, TUHAT. Suurest šokist pistsin elutoast karjuma, et selle numbri peale hakkan ma kohe sünnitama. Torumees vastas muiates, et ta ei maininud, millises valuutas. Vot selline naljamees oli see meie torumees. Ma ei saa midagi öelda, tegemist oli toreda papiga, tõesti oli.

Torumehe külas käigust on varsti juba kaks nädala möödas. Lubas ta lähiajal tulla, aga konkreetset aega kohe ei osanud meile öelda kuna tal võib igasugu asju ette tulla. Kuhu see huumorisoonega papi küll kadus? Järsku on keegi näinud viiekümnendastest meest, lühemat kasvu, keskmise kehaehitusega, halliseguste juustega ning kannab prille?...mul rohkem tundemärke meelde ei tulegi 🙈. Hea küll, mõiste lähiajal on suhteline. Olen iga päevaselt rohkem kodu külge aheldatud, sest mine tea kuna ta helistab ja otsustab tulla tellitud tööd lõpuks tegema. Ok anyway oma valutava vaagnaluuga ei tüki pikaks ajaks kuhugi, aga tahaks ikkagi teada kus kurat ta on.

See maagiline soojasõlmekapp ja kaunis kergkruus, mis juba kaks nädalat koridoris tolmab.

See on siis kogu selle saaga põhjustaja, mis on nüüd vajab torumehe poolt paigaldamist. Kõik on olemas, kõik peale torumehe enda 😅.

Sohni on isegi osa koridori põrandast üles võtnud, et tagada hea ligipääsetavus. Mina ikka loodan, et see asi saab kiiremas korras valmis ja me jõuame selle koridori remondiga ka ühele poole enne marakrati tulekut. Lootus on lollide lohutus. Kui ta järgmine nädal ka ei tule siis peame küll uue torumehe otsingutega pihta hakkama. No ma ei tea. Sohni lubas homme talle helistada, kuid torumehe tund on ikka omajagu krõbe ja kuidagi kaootiline on teda veel taga ka ajada.

Meiega alati juhtub, küll see naljakas vahejuhtum voodiga ja nüüd kõik see veel otsa.

PS! Me leidsime lõpuks Sohnile meestejuuksuri, kelle töö oli professionaalne, kiire ja normaalse hinnaga. Kõige olulisem, et Sohni jäi ise väga rahule. Seegi positiivne.

Kus olete saanud omapärase teeninduse osaliseks?



Hei, armas blogi külastaja! Kui sulle meeldis lugeda seda postitust ning tekkis huvi meie tegemistel ja mõtetel silma peal hoida, siis saad meid jälgida selle blogi kaudu (paremal rippmenüüs leiad JÄLGI nupu), Facebookis ja Instagramis @kunasohnikojutuleb 😉.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Lapsed, surnuaed ja vaimud

Kindlasti mäletate ütlust, et kui majas vilistad siis maja läheb põlema. Selline vanarahva peen hirmutamistaktika, sest kes see viitsib vilinat kuulata. Ma ei saa aru miks otse ei öeldud, et lõpeta ära kuna see käib närvidele vaid mõeldi välja selline ütlus. Või näiteks see uskumus, et kui leib maha kukub siis sinu peret ootab ees näljaaeg. Ei teagi, kuidas seda nüüdsel ajal võtta, kas näljaajaks võib pidada perioode, kus raha pole poest lõhet ja kalamarja osta või singi asemel pead ostukorvi keeduvorsti suskama. Kui nii, siis me ei pidanud selleks leivaviilu maha kukutama vaid piisas sellestki kui viisime auto hooldusesse. Ja kui peegli veel ära lõhud, siis seitse aastat õnnetut armastust nagu niuhti olemas. Milleks see viimane ütlus küll hea oli? Mina ei suutnud sellele mitte mingisugust loogilist seletust leida, kuid kui väiksena sai oma esimene peegel ära lõhutud, siis panin paar pisarat just nimelt selle õnnetu armastuse osa pärast. See seitse aastat tundus talumatult pikk aeg 😂

Mis meil kodus toimub? AINULT ARENG

Sohni pani Soome poole ajama. Muide ta sai eelmisel nädalal Tallinn-Tartu maanteel oma esimese trahvi kiiruse ületamise eest, mis oli 33 eurot 😆. Nüüd on meil viik. Igatahes seekord remondi ja sisustuse juttu. Tahtsin sellest juba eelmisel nädalal kirjutada, aga siis olid päevakorras teised teemad ja teised tujud. Oleme nüüd kolinud oma vähese varanatukese vastvalminud magamistuppa. Kohe tunda, et Sohnil oli puhkus, sest siis saab midagi alati valmis. Magamistuba on hetkel ainus tuba, kus iga viimne kui liist ja pistik on paigas. Te ei kujuta ette kui hea tunne see on. Toa valmimine võttis poolteist kuud aega. Esiteks ei teinud Sohni siin täispikki tööpäevi ja lõviosa töödest sai tehtud ikkagi tema puhkuse ajal. Nüüd julgen väita, et ühest küljest on meie remont aeglane kuna Sohni teeb seda eelkõige nädalalõppudel ja ega ei saa eeldada, et ta jaksaks siin kodus peale väsitavat töönädalat veel täispikki päevi remondi näol lisaks teha. Teiseks on meie remont olnud aeglane rahadega m

Jumal avita!!!!

Lehekuhja valitsejad 😅. Ühesõnaga uus nädal ja uus nädal ka lasteaias. Ma olen põgusalt maininud Fredi lasteaia teekonnast, eks. Ja selle teemaga me nüüd ka jätkame, sest ma jõudsin just koju ja mu süda tahab suurest ärevusest ja kurbusest rindkerest välja hüpata. Vähemal ma suutsin seekord lasteaiast väljuda pisarateta. Kui nii võtta, siis on seegi edusamm, sest muidu ma umbes viis minutit seisin esikus kõrv vastu ust ja mõtlesin, et lahkun sealt alles siis, kui Fredi on nutmise lõpetanud.  Vahepeal oli Fredi kaks ja pool nädalat haige ning lasteaiast eemal, mis tähendab, et hakkame jälle selle harjutamisega nullist pihta. Enne seda käisin ma temaga rühmas lõviosa kordadest kaasas. Ma pakun, et kuu aja jooksul ta jäi neljal korral ilma minuta rühma. Esimene asi, mis talle kohe üldse ei sobinud- teised ruumid. Niiet kui mindi ujuma või laulutundi, siis põnn läks totaalsesse paanikasse. Me otsustasime, et heakene küll, ei solguta teda mööda maja ringi, jäägu ta rühmaruumidesse seni kun